Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 09:29
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Oleśnica Razem proponuje budowę przychodni zdrowia

Oleśnicka opozycja złożyła wniosek do budżetu na rok 2021 dotyczący uwzględnienia kwoty 200 tysięcy złotych na przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy przychodni zdrowia przy ulicy Spacerowej. Oto post Oleśnicy Razem:
Oleśnica Razem proponuje budowę przychodni zdrowia

Autor: pixabay.com

"Od dawna podnosimy kwestię konieczności budowy nowoczesnej przychodni. Obietnica jej utworzenia była w naszym programie wyborczym, rozważano wówczas dwie lokalizacje: w sąsiedztwie szpitala lub przy ul. Spacerowej.

Obecnie nie ma już możliwości zrealizowania takiej inwestycji na działkach przyszpitalnych, w związku z czym wybudowanie nowego, przyjaznego dla mieszkańców i otaczającej zieleni (!) ośrodka zdrowia przy ul. Spacerowej jest najlepszym rozwiązaniem dla tego przedsięwzięcia.

Złożyliśmy wniosek do projektu budżetu miasta na przyszły rok o uwzględnienie kwoty 200 tysięcy złotych na przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy przychodni zdrowia przy ul. Spacerowej.

Jesteśmy dobrej myśli: zwolennikiem zbudowania nowego ośrodka jest radny Kazimierz Karpienko z PiS-u, z którą to partią burmistrz Jan Bronś współrządzi Oleśnicą".

Poniżej wniosek wraz z uzasadnieniem.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
max 18.10.2020 11:46
Tytuł tego artykułu powinien brzmieć: Oleśnica Razem popiera budowę nowej przychodni. Postulat zgłasza od lat dyrektor SZPZOZ Stanisław Ptak. Oficjalnie popierają go także byli członkowie Rady Społecznej SZPZOZ, m.in. Kazimierz Karpienko i Małgorzata Lipska. Gdyby zapytać pozostałych mieszkańców miasta, to także nie mieliby nic przeciwko. Problem w tym, że zainwestowano ogromne środki w Centrum Usług Społecznych w "starym szpitalu" i inwestycja ta będzie obciążać budżet miasta jeszcze przez kilka lat. W tej chwili można tylko podjąć działania przygotowawcze.

Zw-Kowalski 18.10.2020 12:36
Każdy dyrektor chce mieć coś nowego. Każdy komendant policji chciał budować lub remontować komendę. Nawet oleśnickie siostry chciały zmienić siedzibę. Dyrektor Ptak mógł chcieć. Chwali się radnym z rady społecznej tego pomysłu. Mogli jednak podjąć działania w kierunku budowy nowej przychodni. Nikt im tego nie bronił. Nie znam stanu faktycznego ale Kaziu do tej pory nie dał głosu co o tym sądzi. Radna Lipska nie jest aktualnie w samorządzie więc też za dużo nie ma do powiedzenia. Ale jest chętne OR, dyrektor Ptak, radny Kaziu i była radna Lipska. Czas zacząć coś konkretnego robić. Może zbierać podpisy lub inną formą przymuszenia burmistrza i rady do podjęcia tego tematu. Osobiście uważam, że lokalizacja koło szpitala byłaby optymalną. Alternatywnie macie pusty parking na Kochanowskiego i przed urzędem skarbowym. Do przychodni starszym powinno być blisko. Ale to wasz problem. Nie mój. Przychodnia powinna być w środku miasta. Szpital może być na peryferiach.

tyle 18.10.2020 12:36
człowieku zgłaszać można wszystko -nawet od lat ale jeśli nie masz możliwości realizacji to twoje zgłaszanie dowolnego projektu to jak WOŁANIE NA PUSZCZY - czyli dyrektor od lat tylko nawoływał a efektów ZERO.Tak tu nadajesz ale z tego nie ma żadnego pożytku.Ważne jest REALIZACJA REALIZACJA REALIZACJA a nie postulat!

Zw-Kowalski 18.10.2020 13:11
Ja to zawsze robię skutecznie. Mam przez to kłopoty ale osiągam cel. Urzędnicy w wydziale komunikacji żądali oryginału z CEIDG więc ich osmieszylem. Minister rozwoju wysłał im pismo przypominające artykuł 38 ustawy. W systemie jako przedsiębiorca nie można było wpisać adresu do korespondencji w Szwecji więc złożyłem wniosek o uchylenie wpisu u prezydenta Wrocławia. Poskutkowało. Wydano decyzję a minister Rozwoju zmienił system. Teraz od roku był problem z epuap . To samo . Nagle nie dało wpisać adresu zagranicznego. Kilka telefonów do ministerstwa cyfryzacji. Finał. Przeprosiny od radcy Schmita i wskazanie jak to obejść starym wzorem. Po prostu że swoich praw trzeba korzystać. Zamiast tu narzekać sami pacjenci mogą zbierać podpisy lub wysyłać pisma czy petycję do Ratusza . Jestem ciekaw co zrobiłby burmistrz czy rada jak takich wniosków byście złożyli kilka tysięcy. To wy zatrudniacie burmistrza i radnych. Więc mają robić to co im nakazecie zgodnie z prawem .

. 19.10.2020 22:45
@tyle - nie udawaj, że nie zrozumiałeś.

zw-kowalski 19.10.2020 23:20
A co ma napisać. Ja z perspektywy Skandynawii stwierdzam, że nie macie jaj. Choć radny Paweł proponuje sondę mieszkańców w sprawie zagospodarowania ulicy Spacerowej.

dla koleżanki pytam 18.10.2020 20:58
Gdzie zgłaszał?

zioberko 18.10.2020 10:03
Dajcie mi człowieka, a ja już paragraf na niego znajdę!

nie pleć 18.10.2020 12:54
dziś ludzie z mafii nawet jeśli zabiją, pobiją, ukradną to takich SĄD UNIEWINNI natomiast zwykłego zjadacza cukierka skaże na więzienie - system jest przeżarty do tego stopnia że nikt tej hydrze nie da rady wielkie bezprawie, zabójcy złodzieje będą bezkarni i nietykalni to się dzieje na naszych oczach - nie ma sprawiedliwości i nie będzie bo prawo jest słabe wobec silnych a silne wobec słabych

Zw-Kowalski 18.10.2020 13:21
Stary. W sprawach karnych orzeka sędzia i dwóch ławników. To wy ich wybieracie. Dwóch ławników zawsze przegłosuje sędziego. Ale kogo wybieraliscie na ławników ? Byłego rzecznika burmistrza, alkoholika miłośnika jazzu, i innych wskazanych przez polityków. W Polsce możesz kraść do kilkuset złotych i nie jesteś przestępca. Popełniasz wykroczenie. W saunie gość się onanizował i było to wykroczenie i mandat. W Szwecji byłby to gwałt i wyrok. Łagodny ale taki onanista byłby przestępca z łagodnym wyrokiem. Kumasz to ? A jakie są sądy i prokuratura to każdy widzi. Według Krauze prokuratura nie rozrozniala przychodu od straty. Dobrze , że sąd zaskoczył o co chodzi.

wyborca z Daszynskiego 17.10.2020 17:48
Brawo Kazimierz Karpienko! To jego postulat!!

? 17.10.2020 22:09
Panie Kazimierzu, jeżeli nie teraz to kiedy? Doczekamy sìę nowoczesnej przychodni w Oleśnicy? Panie Kaziu, jak pan myśli, czego bardziej Oleśniczanie potrzebują tej przychodni, czy oszustw wyborczych?

do poczytania 17.10.2020 11:19
Nie kłamcie - ulotka wyborcza Michała Kołacińskiego https://www.olesnica.org/Logo.Nowe/ulotka.jpg

. 17.10.2020 17:43
Mieliśmy burmistrza.........

. 17.10.2020 18:31
... marionetkę w rękach administracji i partyjnych kacyków.

nie kłam 18.10.2020 01:53
Kiedy trzeba było coś załatwić dla Oleśnicy, to się kontaktował, w innych przypadkach był bardzoooo samodzielny!!! SLD powinno głosić swój program, a nie kłamliwie atakować Kołacińskiego.

Zw-Kowalski 17.10.2020 08:34
Pamiętacie gdy CBA było u wójta ? Kto położył się na kardiologii. Obecna koalicja z PiS to ucieczka przed wizytą CBA o 6 rano. Obecne aresztowanie Giertycha przeciwnikom PiS powinno dać wiele do myślenia. Kto to powiedział " kto nie z nami, ten przeciw nam "? Chyba zrezygnuję z przyjazdu do Polski. Tu każdemu dają 3 miesiące aresztu śledczego aby prokuratura nauczyła się czytać i pisać.

F. Dierzynski 17.10.2020 11:37
Panie Zw-Kowalski nie ma ludzi niewinnych tylko zle przesłuchani !

Zw-Kowalski 18.10.2020 07:35
Ostatnio dobra zmiana pokazała jak to się robi. Pokazówka na całą Polskę. Sąd nakazał wypuszczenie bo dowody nieudokumentowane . To teraz się zacznie nagonka na sędzię.

Ala 17.10.2020 08:00
Jestem za. Czas najwyższy to zrobić

niestety 16.10.2020 10:24
Obraz Oleśnicy jawi się dramatyczny, Bronś sekuje dobre pomysły OR forsuje natomiast swoje bezsensowne, nikomu niepotrzebne( skatepark , Dworzec) O tych wartościowych, jak chociażby zakup karetek już dawno zapomniał. Pogubił się sołtys już w tym wszystkim, oj pogubił, pokutuje u niego organiczna wręcz nienawiść do tego co dobre i pochodzi od Kołacińskiego.

oj tam 16.10.2020 10:36
on bardziej myśli o swojej emeryturze a nie o mieście - przecież to już WYPALONY CZŁOWIEK jedynie żądza władzy go podtrzymuje

Jak tak, to tak 17.10.2020 11:49
..... władza i chęć zemsty !!!!

felczer 16.10.2020 13:28
do niestety Karetke kupic to nie problem dla Bronsia tylko pisowski wojewoda nie zgodził sie finasować obsade karetki ! popytaj sie tego co od niego co dobre pochodzi on cie uswiadomi !

t 16.10.2020 13:35
skąd się urwałeś debilu? z ratusza?najpierw trzeba ci powrócić do szkoły podstawowej - nie umiesz pisać jesteś analfabetą a o toku twojego rozumowania to nie wspomnę bo IQ to jak widać poniżej normy -masz klapki na oczach i bełkoczesz brednie

zw-kowalski 16.10.2020 20:29
A ciebie pisać i czytać ze zrozumieniem uczył Krzysztof ?

o rzesz ty petunia 16.10.2020 15:33
felczer półgłówku, albo jesteś totalnie nie w temacie albo łżesz jak pies, wybieraj. Karaś z resztą ekipy z SLD podczas niedawnego spotkania pod Ratuszem z mediami oświadczył, że Bronś w rozmowie z nimi w czasie kampanii w 2018r. nie tylko obiecał aż dwie dodatkowe karetki, ale do tego z obsadą!!! Miały być zakupione rok po roku, w latach 2019 i 2020, tylko dlatego Sikora i Karaś poparli kandydaturę Bronsia, teraz *** z SLD płaczą, że Bronś ich wyrolował. Wojewoda tłuku nie miał i nie ma z obietnicami Bronsia nic wspólnego, nie oszukuj i nie wprowadzaj celowo Oleśniczan w błąd. Nie muszę nikogo o nic pytać, wszystko było napisane czarno na białym, a słowa panów z SLD uwiecznione na papierze i na taśmie.

pochodzeniowiec 16.10.2020 15:50
Tak dziala Jas Kolanko. winni wszyscy tylko nie on. On nawet nie wiedzial, ze oczyszczalnia nie jest gotowa.

czerwony Judasz 17.10.2020 11:45
Ty petunie nocne moczenie zostawia slady w głowie nasz skorzystaj z porad urologa bo to nie jest smaczne i zmien pampersa!

PO pijaku 18.10.2020 09:35
Komentarz zablokowany

*** 16.10.2020 23:31
Pisowski wojewoda to kumpel i koalicjant Bronsia, ***bale.

Krzysztof A. Kowalski 16.10.2020 10:14
Kiedy udowodnią, że są mocni nie tylko w pisaniu, ale i w działaniu, i w konsekwencji krytyki Jana Bronsia - doprowadzą do referendum o odwołanie go ze stanowiska?

Wszyscy sa w domu ? 16.10.2020 13:36
Jak na razie ty wy Krzysztowie A. Kowalski jesteście mocni w gębie i w obrzucaniu błotem burmistrza Olesnicy

Zw-Kowalski 16.10.2020 14:11
Krzysztof. A co ty "curva" nie jesteś mieszkańcem Oleśnicy ? Masz prawo sam zainicjować referendum. No chyba, że jesteś ubezwalswowany i istotne czynności prawne może wykonywać za ciebie twój opiekun prawny.

zw-kowalski 16.10.2020 20:31
Pamiętasz taką reklamę pewnego wyrobu " MOCNY W GĘBIE". Był nawet wniosek do Kolegium za reklamę tego wyrobu w budynku sądu.

pewne 16.10.2020 10:07
Myślę że gdyby wygrała Razem Oleśnica to ta przychodnia byłaby już w trakcie realizacji, bo czego jak czego ale konsekwencji w działaniu to Kołacińskiemu nie brakowało i ta przychodnia by stanęła w ich 5 latce ich rządzenia na BANK!

Krzysztof A. Kowalski 16.10.2020 10:18
Konsekwencji? Niemalże od początki kadencji on i radni z jego kręgu co raz krytykują działania Jana Bronsia, i co? I nic. Krytycznych ocen zebrał się już pokaźny katalog, a oni - nic. Przypomniała mi się okoliczność, gdy Michał Kołaciński nie chciał renegocjować umowy z WSSE, bo uważał, że to nie klub dyskusyjny, a po roku, albo dwóch - zmienił zdanie, bo przedstawiciele WSSE go uświadomili.

. 16.10.2020 19:15
Kowalski znowu kłamie albo leki przestały działać.

Zw-Kowalski 16.10.2020 22:33
Który ? Antoni , Krzysztof czy ja największy przestępca w Oleśnicy ?

Edo 16.10.2020 23:33
Christopher of course.

dr hab. Lewatywa 17.10.2020 07:17
Herr Christopher raczej!?

Anwaap 16.10.2020 15:05
Po to by wydać nasze pieniądze i żeby była zamknięte jak te istniejace

. 16.10.2020 17:15
Niedobrze się robi od tej propagandy. Kołacińskiemu dobrze wychodziło tylko zatwierdzanie decyzji administracji i - co najwyżej - reaizacja wytycznych partyjnych. Nie miał ani wiedzy ani koncepcji na zmiany w mieście i odrzucał propozycje rozmowy na ten temat. Wystarczyło mu, że zasiadł w fotelu. Kompletne rozczarowanie.

Lorem ipsum 17.10.2020 11:50
Marzenka, wyluzuj .....

Czytelnik 16.10.2020 09:40
Jedno mnie zastanawia... Jak byli przy władzy, a nie w opozycji, to ani Pan Bielański, ani ówczesny Burmistrz nie mieli tylu pomysłów. Teraz, od początku kadencji, rzucają pomysłami na lewo i prawo wiedząc, że - w większości - są to pomysły nie do zrealizowania z różnych względów. Świętą prawdą jest, że wygodniej jest być w opozycji bo można mówić wszystko i wszędzie bo i tak rozliczany będzie obóz rządzący. Pozdrawiam wszystkich bez względu na stronę polityczną i życzę zdrowia :)

tyle 16.10.2020 09:58
mylisz się - budowa przychodni była proponowana przez Razem Oleśnica w trakcie kampanii wyborczej - i gdyby wygrała to dziś pewnie byłaby rozpoczęta budowa nowej przychodni ale wygrał Bronś. Po koalicji z Pis może da się przekonać do jej budowy? - mniej zaślepienia politycznego życzę i bielma na oczach.

Krzysztof A. Kowalski 16.10.2020 10:28
Mieli, było w programie i cóż? I nic. Plac Zwycięstwa? Jak się okazuje jest fuszerką. Michał Kołaciński nie dokonał podstawowych czynności na początku swojej kadencji jako burmistrz i na placu nie ma pomnika. Nie uratował zabytkowy pomnik w parku przy ul. Mickiewicza. Podobnie jak Jan Bronś - nic nie uczynił dla ratowania obiektów z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa, też nic nie uczynił dla promowania lokalnej przedsiębiorczości. Ba, drwił z innych, nie zważając na płeć i okoliczności. Za jego kadencji powstała ta koszmarna, czarna ścieżka wzdłuż ul. Sudoła. Jeden i drugi nie dokapitalizowali miejską spółkę Atol obiektem o charakterze hotelowo-konferencyjno-gastronomiczno-usługowym. Ale Michał Kołaciński powołał ot taki koszmarek BiFK.

tak 16.10.2020 10:45
Kołaciński to pragmatyk co obiecywał to konsekwentnie realizował - pan ma do niego jakieś obiekcje - ale nie można mu odmówić konsekwencji w działaniu - na 4 lata dużo zrobił dla miasta a wszystkie jego projekty były przemyślane np CUS.Jeśli chodzi o Atol to też mieli w programie żeby wybudować przy ATOLu hotel - i to by dziś był STRZAŁ w 10! Wielu sportowców by przyjeżdzało na zgrupowania do Oleśnicy.Duża szkoda że Kołaciński nie wygrał za jego kadencji Oleśnica by nam się fajnie rozwijała!

tylko Janek 16.10.2020 13:34
Krzysiek pomnik powinien powstac w parku "kolejowym" bys miał piękny widok z okna ! i na okrągło nie pletł głodnych kawałów !

Doktór Kudler 16.10.2020 19:23
Choroba manii zakłamywania rzeczywistości wróciła. Szkoda Krzysztofa.

o rzesz ty petunia 16.10.2020 10:02
Mistrzu strzał w kolano, OR miała w swoim programie wyborczym budowę nowoczesnej Przychodni. Jesteś zupełnie niezorientowany w temacie, dlatego twoje komentarze są bezwartościowe. Pomysłów na Oleśnicę OR miało multum, wróć do ich programu wyborczego a się przekonasz, wszystkie były realne i do zrealizowania, w przeciwieństwie do tych Bronsia. Ty też uwierzyłeś Bronsiowi?

Też czytelnik 16.10.2020 10:02
Bzdura. Kwestia przychodni była poruszana od dawna, jeszcze jak byli "władzą", nawet poczyniono pewne ustalenia z poprzednim starostą Kocińskim, bo działka przy szpitalu jest powiatowa. Miałoby to sens przy CUS. Pod koniec kadencji docelową sugerowaną lokalizacją była już jednak Spacerowa bo powiat miał mieć jakieś plany co do tych gruntów koło szpitala. Inwestycję szykowano na lata 20-23, była w programie wyborczym Kołacińskiego i Oleśnica Razem. Z wiadomych względów nie doszło do realizacji. Obecne władze tylko dokończyły po poprzednikach Plac Zwycięstwa, sieć ścieżek rowerowych (Skłodowskiej, 11 Listopada, 3 Maja, Ludwikowska itd), przejazd przez tory na Krzywoustego dla rowerów, salę gimnastyczną dla SP4 itp. Inwestycje będące w fazie koncepcji oczywiście Bronś odrzucił, ale jest szansa co do przychodni. Kołaciński miał przecież w programie rewitalizację i rozbudowę kompleksu przy Wileńskiej i jest to teraz jednak robione (już "po bronsiowemu", zobaczymy więc co z tego wyjdzie). Może więc do przychodni Bronś też da się przekonać mimo, że i w tym przypadku inicjatorem jest znienawidzony przez niego Michał Kołaciński?

max 16.10.2020 13:42
Racja! Kiedy Michał Kołaciński i Oleśnica Razem trzymali władzę, realizowali program poprzednika, gdyż sami nie tylko mieli własnych pomysłów na miasto, ale często wręcz podstawowej wiedzy. Powstanie nowej przychodni postuluje od lat dyrektor SZPZOZ Stanisław Ptak. O tym postulacie mógł dowiedzieć się każdy, kto uczestniczył w Radzie Społecznej SZPZOZ lub sesji rady miasta, na której w roku 2017 i 2018 przedstawione zostało sprawozdanie z działalności SZPZOZ. O lokalizacji przy ul. Spacerowej nikt nie wspominał. Tu M. Kołaciński zaplanował bloki z usługami na parterze i dlatego zmieniono studium. J. Bronś wcześniej chciał przeznaczyć teren pod usługi komercyjne. Jedyną osobą planującą przeznaczenie na usługi użyteczności publicznej, usługi wyznaczające nowy kierunek rozwoju miasta, była Małgorzata Lipska. Oczywiste jest, że Panorama Oleśnicka wszystkie działania przypisze OR i pominie innych. Redakcja nadal stara się rządzić miastem. Decyzje jednak podejmie klub Jana Bronsia. Oby były to decyzje dobre dla przyszłości miasta.

tyle 16.10.2020 14:20
Decyzje Bronsia są nieciekawe, mało ambitne i sztampowe oraz mało pożyteczne dla nas mieszkańców (np budowa skateparku zamiast nowoczesnej przychodni) .On sam realizuje swoje wizje które są oderwane od potrzeb miasta np ponowny remont ulicy Mikołajczyka to koszt około 600 tyś złoty - jaki to był problem aby ponownie podejmować decyzje naglące o jego ponownej przebudowie???, gdzie mieszka między innymi burmistrz, komu ma służyć ta droga inwestycja?kilku mieszkańcom?.Jak zarządza miastem to widzimy wszyscy każdego dnia - stary człowiek zafiksowany swoją wizją niczego szczególnego nie wnosi dla nas mieszkańców a głos klakiera władzy do których ty należysz nikt nie słucha bo jest niewiarygodny i wątpliwy w swojej treści.A pani Lipska no cóż, outsaiderów radnych nam nie potrzeba bo nie umieją współpracować w zespole samorząd to działanie zespołowe a nie indywidualne>mamy jednego od lat i mamy go już serdecznie dość zamieniając samorządność w autorytaryzm

max 16.10.2020 14:38
OR nie ma własnych koncepcji i to na własne życzenie. OR nie chce i nie potrafi współpracować w grupie z ludźmi mają***i cokolwiek do powiedzenia o zmianach w mieście. Jedyna "słuszna" praktyka to wyrzucanie myślących za burtę. Słusznie więc OR zostało wyautowane poza boisko. I niech tak zostanie. Pytanie, czy J. Bronś się obudzi ze swego snu rodem z PRL-u?...

max 16.10.2020 14:42
Czy mieszkańcy się obudzą i dostrzegą coś więcej poza podziałem na opcje: Bronś i anty-Bronś, PIS i anty-PIS. Czy pojawią się nowe aktywne osoby gotowe do współpracy poza wyżej wymienionymi opcjami?

zrozum 16.10.2020 15:04
Zrozum człowieku my jesteśmy Bronsiem i jego marnym otoczeniem POTWORNIE ZNUŻENI ten człowiek zabija w nas nawet małe iskry wiary że jeszcze może zaświecić słońce w tym miejscu, panuje od lat mrok, marazm nieznośny że jest już nie do wytrzymania.Bagno i nic więcej!

max 16.10.2020 15:47
Dlatego należy szukać ludzi z wizją rozwoju miasta. A M. Kołaciński z ekipą potakiwaczy potrafi tylko popierać koncepcje innych i zatwierdzać decyzje administracji w bieżących sprawach oraz decyzje partii co do kierunków działania w gminie. Nie o to chodzi! Chcemy samorządności? Rządźmy sami! Ale do tego potrzeba myślących jednostek a tych poprzeć nie potraficie...

... 16.10.2020 19:22
Nie wiem co zażywasz, ale odstaw to Max.

max 17.10.2020 18:40
Kiedy skończy się ta miejska patologia?...

Minix 16.10.2020 19:20
A kogo to myślącego OR wyrzuciło za burtę??? Tylko nie mów o odklejonej od rzeczywistości byłej radnej Lipskiej którą za burtę wyrzucili mieszkańcy ?

. 17.10.2020 18:38
I teraz żałują, oj żałują, bo mają za radnych Grzegorza Żyłę, Jacka Malczewskiego, Dorotę Adamczyk -Gajdę, Beatę Krzesińską i Tadeusza Żółkiewskiego...

max 17.10.2020 18:58
"Pragnę poinformować, że nie zamierzam ponownie ubiegać się o mandat radnej - poinformowała radna na facebooku. - Jak pokazały wyniki mego „castingu na radnych”, wśród mieszkańców znajdują się jedynie zwolennicy dotychczas istniejących ugrupowań oraz osoby niezainteresowane życiem publicznym. Nie ma odpowiedniej liczby osób gotowych kontynuować mój sposób sprawowania mandatu. Jedynym powodem, dla którego byłam skłonna rozważyć start w najbliższych wyborach, było stworzenie platformy dla osób dotychczas niezaangażowanych w życie publiczne." - fragment oświadczenia radnej M. Lipskiej na zakończenie kadencji ( nadal dostępne w sieci).

max 17.10.2020 19:07
W Oleśnicy patologia jest normą a praworządność ewenementem. " Nie popieram żadnego z istniejących w radzie ugrupowań - pisała Lipska, gdyż w mojej ocenie żadne nie zapewni działania w oparciu o cenione przeze mnie wartości jak prawda, praworządność, gospodarność i sprawiedliwość społeczna. Żadne ugrupowanie nie zapewni realizacji postulatów istotnych dla mnie i mieszkańców dotychczasowego okręgu wyborczego nr 1 - dodaje." Tekst - w internecie.

WP 16.10.2020 15:01
Kłamiesz gościu.

* 16.10.2020 19:18
Max uruchomił się chyba przez Sekcję Komunikacji skoro takie bzdury wypisuje. Kłamstwo na kłamstwie albo zwyczajny brak wiedzy i ograniczenie umysłowe.

do poczytania 16.10.2020 19:30
Ulotka Michała Kołacińskiego i wszystko jasne https://www.olesnica.org/Logo.Nowe/ulotka.jpg

. 17.10.2020 18:35
Lata obserwacji oleśnickiej rzeczywistości... Prawda w oczy kole.

Tomasz 16.10.2020 19:27
Przecież poprzednik czyli Bronś nie miał żadnego programu! Teraz reż zresztą nie miał poza kupnem karetki.

niestety 16.10.2020 08:29
Naprawdę ciekawa propozycja, szkoda tylko, że nie do zrealizowania w tej kadencji bo Bronś nigdy nie zgodzi się na pomysł opozycji. Swoją drogą, taka postawa jest szkodliwa dla lokalnej społeczności.

Amen 16.10.2020 07:07
Johny uwali wszystko a nawet więcej co zaproponuje Bielan.

o rzesz ty petunia 15.10.2020 22:12
Karpienko odchodząc z OR i przechodząc do Bronsia zarzekał się, że dobre projekty będzie wspierał. Ten jest świetny, do tego musi podobać się Karpience, bo ten cały czas powtarza ,że będzie zabiegał o nową Przychodnię w Oleśnicy. Co teraz będzie? Jak Bronś wybrnie z tej trudnej dla niego sytuacji, bo pewne jest, że zrobi wszystko aby storpedować pomysł Kołacińskiego?

Kazik aus Deutschland 16.10.2020 10:52
Ale co na to powie Janek ????

Tadeusz 15.10.2020 21:30
Oby, oby... Pytanie ile warte są słowa Karpienki, bo jego wiarygodność obecnie jest zerowa? Budowa nowoczesnej przychodni to byłby naprawdę coś

Bercik 15.10.2020 21:11
Szach-mat panie Janku. Będzie przychodnia dla wszystkuch mieszkańców czy nowa droga do pana domu na Mikołajczyka??? Obie inwestycje z miejskiej kasy.

Podsłuchane w pewnej willi 16.10.2020 08:44
- Nie rozumiem. Jaka przychodnia ? Na Spacerowej ? Chwileczkę. (Zabiera się za całowanie Maryśki, po chwili szepce do Maryśki.) Żaba przestań, muszę podjąć decyzję. (Wraca do rozmowy telefonicznej.) A jaki jest wybór ? Łącznik ul. Mikołajczyka ? No to nie ma wyboru. Tak, budować łącznik... uhm... Podgrzewany ???? Tak. (Wracają do pieszczot, w tle gaśnie światło.)

r 16.10.2020 10:01
Droga na Mikołaczyka jest budowana intensywnie i raczej zmierza do zakończenia budowy.

Real Madryt 15.10.2020 20:43
Nic z tego nie będzie!

Schalony koń 15.10.2020 20:43
Opozycja ? Ci co mieli cos do powiedzenia z tzw. opozycji podpieli sie pod pana J. Bronsie ! a posługiwenie sie tym terminem to spore nadużycie. Bo jak nazwać dwie osoby wątpliwej marki to opozycja ?

! 15.10.2020 21:08
Pan Bartnik miał coś do powiedzenia? Haha, wolne żarty!

PISORS 16.10.2020 08:47
Janek: - Wojtek, ty znasz się na tych różańcach ???? Wojtek: - Tak, a gdzie mam go przenieść ......

Edo 15.10.2020 20:26
Słuszna inicjatywa! Warta wsparcia.

Ola 15.10.2020 20:11
Przydałoby się, bo Hallera to porażka ale Bronś nie zrobi, bo to emeryt i jemu się nic już nie chce

zw-kowalski 15.10.2020 19:53
Załatwili Kazia i Bronsia na amen. Tak trzymać. W końcu to też będzie budynek wielokondukcyjny. Przychodnia mieszkańcom zapewni spokój wieczorem. Tylko problem z przejściem na drugą stronę dość ruchliwej drogi.

zw-kowalski 15.10.2020 19:56
Sorry. Wielokondygnacyjny. Sorry Krzysztof i inni.

. 15.10.2020 20:13
Są światła, więc powinno być OK.

Zw-Kowalski 15.10.2020 23:10
Sam wiesz, że te światła nie są odporne na głupotę. Nie ma nikogo na przejściu a włącza się zielone światło. Nikt nie wyjeżdża że spacerowej a na głównej drodze czerwone światło.

Popieram w 100% 15.10.2020 19:50
Świetny pomysł.

Holisttcznie 15.10.2020 19:40
E tam. Lepiej park dinozaurów albo kolejny skatepark.

* 15.10.2020 19:53
Hehe, no racja :-D

Paprotka 16.10.2020 09:33
To byłby świetny pomysł. I to hasło promocyjne: OLEŚNICA - MIASTEM DINOZAURÓW !!!!

. 15.10.2020 19:39
Dobry pomysł i znakomite uzasadnienie do wniosku :) A we wpisie najlepszy ostatni akapit: "Jesteśmy dobrej myśli: zwolennikiem zbudowania nowego ośrodka jest radny Kazimierz Karpienko z PiS-u, z którą to partią burmistrz Jan Bronś współrządzi Oleśnicą". Przychodnia jest potrzebna bez wątpienia, a ulokowanie jej na Spacerowej ura*** tamtejsze drzewa i zapobiegnie zabudowie blokami. Warto popierać ten postulat, który był już wygłoszony w kampanii

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: pan zbigniewTreść komentarza: już obiecał na konwencji, sam słyszałem. Ma mój głosData dodania komentarza: 29.03.2024, 08:43Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Maria STreść komentarza: Janek pogadaj z Januszkiem i go uspokój.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:16Źródło komentarza: (Przed)ostatnia sesja Rady Miasta OleśnicyAutor komentarza: Joanna JTreść komentarza: Panie Damianie niech Pan zmieni dilera i zapozna się z dokumentacją. Sąsiadów radzę poszukać na skateparku, za niskiej sali sportowej, za małego basenu do pływania, przegranego na miliony procesu z wykonawcą basenu , rozdętej administracji itd ...Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:13Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Opus DeiTreść komentarza: Spoko, teraz doktor K. obieca pomnik braci K...i krzyż ekstra!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:03Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Wystarczy zagłosowaćTreść komentarza: Ale Plac Zwycięstwa popełnił Bronś nie Kołaciński. Poczytaj sobie w miejskich broszurach. Masz okazję 7 kwietnia pozbyć się tych szkodników z ORSData dodania komentarza: 29.03.2024, 07:23Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Damian sTreść komentarza: Panie Kołaciński do pana kadencji myślałem, że serial „sąsiedzi” to bajka, ale pan udowodnił, że to dokument. Koncertowo pan położył projekt pl. zwycięstwa, podobnie jak CUS. Powinien pan oddać kasę, za niegospodarność?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 05:15Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic