Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 11:12
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

ATOL OLEŚNICA Z NAJWYŻSZĄ STRATĄ W HISTORII

Już jutro kolejne wydanie "Panoramy Oleśnickiej". A w nim do poczytania między innymi:
  • Źródło: Panorama Oleśnicka
ATOL OLEŚNICA Z NAJWYŻSZĄ STRATĄ W HISTORII

TYLKO W PANORAMIE REKORDOWA STRATA ATOLA!
Pękła kolejna finansowa bariera... Dlaczego strata Atola jest najwyższa w historii? I czy za rok będzie jeszcze większa?

TYLKO W PANORAMIE KTO MOŻE ZASTĄPIĆ ALEKSANDRA CHRZANOWSKIEGO?
Panorama ujawnia, kto i dlaczego może zastąpić przewodniczącego Rady Miasta Oleśnicy, jeśli ten zostanie odwołany. W Oleśnickiej również możliwe scenariusze i informacja o decydującym spotkaniu...

TYLKO W PANORAMIE WRZE W POGOTOWIU, WRZE W SZPITALU
Protestują ratownicy i część załogi szpital. Chaos informacyjny, plombowanie komputerów i gabinetów, donosy do prokuratury, dyrektor na urlopie - w Powiatowym Zespole Szpitali kryzys pogłębia się z każdym dniem. A ratownicy Pogotowia niezwykle ostro i bardzo krytycznie oceniają działania Służb Ratowniczych. Co na to Służby?

TYLKO W PANORAMIE PRAWDA O BLOKU, CZYLI SPRZEDAŻ BYŁA TUŻ, TUŻ
Oleśnicka ujawnia prawdę o inwestycji na Serbinowie. Z dokumentów jasno wynika, że nie było mowy o żadnych konsultacjach. Dobiegała końca procedura zmierzająca do sprzedaży działki pod blok. A ten ostatni został dokładnie opisany, jaki ma być...

TYLKO W PANORAMIE NA KOGO POSTAWI PIOTR PAWŁOWSKI?
Andrzej Duda, Rafał Trzaskowski, a może ktoś zupełnie inny? Na kogo i dlaczego w wyborach prezydenckich zagłosuje Piotr Pawłowski, były wiceburmistrz i radny Oleśnicy. A kto, według niego, byłby najlepszym kandydatem na to stanowisko?

TYLKO W PANORAMIE SYCÓW CHCE BYĆ LIDEREM W REGIONIE!
Robert Dziergwa, przewodniczący Rady Miejskiej w Sycowie, w długiej i szczerej rozmowie z Panoramą. Mówi o ambitnych planach, zrealizowanych zamierzeniach, o łączeniu funkcji szefa Rady ze stanowiskiem dyrektora Liceum, o tym, czy patrzy władzy na ręce, o współpracy z opozycją, o aktywności burmistrza na portalach społecznościowych, o hejcie na niego i o tym, kto za tym stoi...

TYLKO W PANORAMIE TU JASNO, A TAM CIEMNO
Paradoksy dwóch drogowych inwestycji w Oleśnicy. Dlaczego na jednej z ulic nie ma oświetlenia? Projektant zapomniał?

TYLKO W PANORAMIE OBIEKT WIDMO
Potężna nieruchomość od kilku miesięcy stoi pusta. Czy wróci tu jeszcze gospodarcza działalność i dlaczego obecnie nie jest tu prowadzona?

POWROTU NIE BĘDZIE
Dyrektor Sanepidu o tym, że nasze życie już nie wróci do stanu przed pandemią...

TYLKO W PANORAMIE WIEŻA Z SZANSĄ
Czy wieża widokowa na Zbójniku w Międzyborzu to szalony pomysł? Nie, Panorama udowadnia, że całkiem realny.

TYLKO W PANORAMIE POŁĄCZYŁ PRACĘ I PASJĘ
Leśniczy Piotr Gorzelak to człowiek z pasją. O lesie i jego mieszkańcach może opowiadać godzinami. Pamiętacie poniedziałkowy "Zwierzyniec"? No to Panorama zaprasza na niego w oleśnickim wydaniu...

TYLKO W PANORAMIE RADNA WALCZY O JAWNOŚĆ NAGRÓD
Radna Beata Krzesińska chce, aby miasto udostępniło jej nazwiska nauczycieli z podaniem kwot nagród, jakie otrzymali od burmistrza. Miasto nie chce ich ujawnić. Czy ma rację?

TYLKO W PANORAMIE NA WSPOMNIENIA FALI
Prawicowi radni na sentymentalnym spotkaniu z okazji 30-lecia samorządu.

BEZ ZGODY, BEZ WIEDZY, BEZ SENSU
O radosnej twórczości Urzędu Miasta Oleśnicy, połączonej z użyciem cudzych materiałów bez zgody ich właścicieli.

TYLKO W PANORAMIE CENA ŚMIECI PÓJDZIE W GÓRĘ
Burmistrz Bierutowa ujawnił, że podwyżka ceny śmieci jest w gminie nieunikniona. Dlaczego?

TYLKO W PANORAMIE "KONSULTACJE" PO OLEŚNICKU
Niedługo minie rok od czasu ich szumnych zapowiedzi. I co?

TYLKO W PANORAMIE SAMORZĄD TO MY, MIESZKAŃCY!
O plusach i minusach trzech dekad samorządu, ale nie tylko, napisał Zbigniew Rybak, przez 28 lat zajmujący stanowisko sekretarza miasta Oleśnica, a z samorządem związany od lat trzydziestu.

TYLKO W PANORAMIE RUINY ROZEBRAĆ NIEŁATWO
W Bierutowie mają kłopot z dwoma ruinami. Jednej prawdopodobnie rozebrać się nie uda. Dlaczego?

ZMIENILI OBLICZE GMINY
Pamiętacie radnych I kadencji Rady Miejskiej w Twardogórze?


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Zastanawiajace... 03.06.2020 20:14
hmmm

O take Oleśnice 03.06.2020 11:30
Wszyscy o Atolu. A Panorama pisze, że jutro Bronś spotyka się z klubem platformy. Czyli będzie próbował ich przekupić, by nie odwołali Chrzanowskiego (ich głosy są potrzebne do odwołania bo potrzeba 11, a sama Oleśnica Razem ma "tylko" 8). Czy oleśnicka platforma da się kupić przestraszonemu odpowiedzialnością człowiekowi? Jeśli tak to za co? Zrobią z Sarny prezesa Atola (gorszy od Hrehorowicza już chyba nikt nie będzie)? Dadzą mu inną pracę? A może odbiorą koncesje na alkohol jego rynkowej konkurencji? A może pan Sowa zostanie wiceburmistrzem? Albo znowu będzie pisał bezwartościowe przygotowanie do strategii za kilkadziesiąt tysięcy? Mam nadzieję że platforma, jeśli chce być poważaną siłą polityczną w mieście, pokaże Bronsiowi plecy i nie da się kupić lokalnemu kacykowi. Bo poważnie to jestem pewien ze to całe napinanie muskułków u chłopców spod znaku krótkich gaci pana Sowy skończy się hołdem Bronsiowym. Wyjdą po wszystkim i napiszą czy powiedzą, że "są błedy i wypaczenia", ale "dalej pracujemy razem" i takie tam frazesiki bez treści. Ale to dobrze, przynajmniej nie będzie wątpliwości, że platforma w Olesnicy nie istnieje i jest tylko naklejką dla Bronsia.

Tak to się skończy 03.06.2020 16:31
Bronś zawodowo zamydli im oczy, coś obieca i po sprawie. Siedlecki nie będzie za bardzo z Sarną mieszał, Sarna już jest ustawiony w starostwie więc tylko tupie nogą dla zmylenia przeciwnika..... hmmm , nie Bronsia a Oleśniczan, bo to Oleśniczanie są przeciwnikiem obecnie rządzących miastem. Pójdzie jeszcze jakaś kasa na strategię, Sowa napisze parę postów i sprawa ucichnie,

wszystko 03.06.2020 10:11
Pkt.1. Krzysztof K. ma zawsze rację. Pkt.2. Jeżeli jej nie ma, patrz pkt.1...

zw-kowalski 02.06.2020 23:41
Koleś. Burmistrz Oleśnicy aby morzono Oleśnicy 1,6 mln pożyczki z ochrony środowiska posłużył się pewnym protokołem. osoby sporządzające protokół wylądowały na ławie oskarżonych. W tym naczelnik wydziału Andrzej M. oraz dwoje pracowników MGK. Taka była prawda opisana w DO nr 3. To boli ciebie. Można było zajumać 1,6 mln i się nie udało.

Postscriptum 03.06.2020 01:43
Koleś. Tak ze Szwecji kłamię. To boli ciebie. Powiem ci, że wydawałem mściwe pismo „Donosiciel Oleśnicki”, w którym lżyłem burmistrza, jego zastępcę i jego rzecznika. Kamuflując się, nienawistnie naruszałem ich godność osobistą kłamstwami, pomówieniami i obelgami. W DO nr 3 znajdziesz i zajumasz np. donos: „Zyskał w radzie poprzedniej kadencji miano śmiecia nadającego się na wysypisko, jako ta gminna pluskwa opluskwia innych, alfons”.

życzliwy 02.06.2020 23:31
Apeluję do rodziny Krzysztofa K, aby w końcu się nim zajęła...albo oddała do domu spokojnej starości!

Zw-Kowalski 03.06.2020 08:29
W Polsce jak sobie z czymś nie radzicie to zarzucanie komuś chorobę psychiczną. Nie podzielam wszystkich wpisów czy poglądów Krzysztofa. Ale może ktoś napisze konkretnie gdzie Krzysztof nie ma racji. Na pewnych rzeczach się nie znam to się nie wypowiadam. A Krzysztof pisze w pewnych sprawach konkrety.

Video 03.06.2020 11:19
Tylko konkrety Krzysztofa K. nie znajdują pokrycia w faktach. Fakty przywołał wpis @Historyka, który przeklejam: Fakty są następujące: 1. Prowizja od wartości sprzedaży działki dla operatora strefy w kadencji Bronsia wynosiła od początku 15%. 2. Kołaciński w 2014 r. podpisał akt notarialny sprzedaży działki GKN koło działek, sprzedaż i przetarg realizowała jeszcze administracja Bronsia. 3. Wiosną 2015 udało się wprowadzić 50 nowych hektarów do WSSE. To teren po lewej w drodze na Bierutów. 4. Kołaciński podejmuje błyskawicznie decyzję o uzbrojeniu całości. Inwestycja trwa 2-3 lata. 5. W tym czasie trwają negocjacje z operatorem strefy. Jednym z argumentów jest uzbrojenie terenu jako wartość dodana. Zamiast spodziewanych 2-3% Kołacińskiemu udaje się zmniejszyć prowizję o 5%. Każdy procent to przy sprzedaży gruntu inwestycyjnego setki tysięcy złotych. 6. Aneks do umowy podpisuje prezes zarządu Invest Parku i burmistrz Oleśnicy. Dokumenty nic nie mówią o roli Krzysztofa Kowalskiego, ani o jego rozmowie z "przedstawicielem WSSE". Formalnie osobą reprezentującą Invest Park (nie WSSE) jest prezes zarządu tej spółki. 7. Kołaciński sprzedaje w uzbrojonej strefie 2 działki: Alucromowi i ROM (d. Aida). Miasto płaci już tylko 10% prowizji. Wpływy ze sprzedaży i oszczędności na prowizji praktycznie pokrywają koszt inwestycji w uzbrojenie. 8. Wybory przerywają zaawansowane negocjacje z GKN i grupą Schwarz (Lidl). Nowa administracja rozpisuje przetarg, który wygrywa GKN. Płaci kilkadziesiąt milionów. Prowizję naliczono po stawce pozostawionej przez Kołacińskiego.

Krzysztof A. Kowalski 03.06.2020 17:43
Anonimowy Internauto (anonimowy, bo się boisz, bo się wstydzisz sam siebie?) - czytaj ze zrozumieniem: Do: m.kolacinski [email protected] Temat: PD: prowizja dla WSSE Dnia Poniedziałek, 2 Lutego 2015 02:03 Od Krzysztof Kowalski Dzień Dobry, W związku z prowizją dla WSSE można zadać pytania: 1. Czy podjęto próbę negocjowania wyskokości prowizji, czy tylko sucho przyjęto fakt konieczności jej zapłacenia, wynikający z podpisania kiedyś umowy? 2. Czy dobrze zapoznano się z treścią umowy? Może jednak są w niej luki, albo umowa określa w jakich przypadkach należy się prowizja? Jeżeli jest sformułowanie, że prowizja należna jest za pozyskanego inwestora, wówczas prowizja nie jest WSSE należna, bo WSSE tego inwestora nie pozyskał. Albo też jest inne sformułowanie, które otwiera drogę do negocjacji w sprawie nie zapłacenia prowizji. WSSE nie pozyskało GKN. Za naiwne uważam tłumaczenie płacenia prowizji tym, że umowy są standardowe ze wszystkimi gminami. Tylko, że w tych innych gminach sprzedaż dotyczy, czy dotyczyła inwestorów pozys***ch w drodze działań WSSE. Z poważaniem:Krzysztof Kowalski Odpowiedź: Od: Michał Kołaciński Do: Krzysztof Kowalski Temat: Re: prowizja dla WSSE umowa cywilno-prawna to nie ustalenia klubu dyskusyjnego jak się Panu wydaje,pozdrawiam

Postscriptum 03.06.2020 21:05
Lżyjcie go ile wlezie, najlepiej kamuflując się tak jak ja. Wzorujcie się na moim nienawistnym "Donosicielu Oleśnickim". W Królestwie Szwecji jak sobie z czymś nie radzimy to zarzucanie komuś choroby psychicznej jest normą jak wszędzie na świecie.

Frakcja Pruska 02.06.2020 23:20
Jest jakiś sposób, by nie musieć czytać Kowalskiego? Poważnie pytam." Adminie! Wystarczy iść drogą Milicji Obywatelskiej i banować słuszne posty! A zostawiać tylko te Edmunta Edmuntowicza szkalujące Polskę, Kościól i katolików i ich wiarę!

Humor Niemiecki 02.06.2020 23:14
Krzysztof żartuje sobie z poważnych rzeczy?!

Smródi brud 02.06.2020 22:50
Jaki Atol taki burmistrz!

Igor D. 02.06.2020 22:46
Cytuję Prezesa Hrehorowicza : JESTEM TU PO TO ABY WYCIĄGNĄĆ ATOL Z DŁUGÓW. Jak widzimy Hrehorowicz odnosi "Sukces za sukcesem" , ciągłe afery atola podczas pierszych miesięcy na łamach gazet , brud , smród, brak podwyżek wynagrodzeń , zwalnia pracowników, robi co chce, nikogo nie słuchając !!!! I oto mamy podsumowanie działań w liczbach ! Brawo Adaś , toń we własnym basenie :)

Marek Antykwariat 02.06.2020 22:37
Krzysztofie! Wystąp do RM Oleśnicy z wnioskiem o przejęcie Atola! Wybuduj sobie kompleks hotelowo- gastronomiczny z innymi usługami i poprowadź obiekt wg swoich koncepcji!! Miasto powinno przyznać Ci nawet dotacje! I tak, w pierwszym roku 1 milion dotacji, w drugim pół milina dotacji, w trzecim roku sto tysięcy!! Zobaczymy , czy Twoja koncepcja jest realna! Wszyscy będziemy Cię wspierać w tych działaniach! Krzysztofie! To nie jest humor niemiecki a konkretna propozycja!! Jeżeli nie

dr Lewatywa 02.06.2020 22:24
Niestety nasz Krzysztof K. na starość kompletnie 'odleciał'...

Kiedyśbędziedobrze 02.06.2020 18:54
A podobno Adam to menagier i miał wielki plan... ups nie wyszło:D

Robert W. 03.06.2020 08:57
Adaś może być menagerem ale kurczaków w chłodni :)

O wpisach pana K. A. K. 02.06.2020 15:58
Manipulacje faktami, mijanie się z prawdą, konfabulacje, wymysły – jedynie tak, delikatnie mówiąc, trzeba oceniać wpisy Krzysztofa A. Kowalskiego, i to nie tylko na temat "Atola". Takimi wpisami on dowartościowuje swe rozbuchane ego.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 16:28
Tylko anonimowo ktoś może się odważyć na taki bezpodstawny wpis. Tchórzu, jeżeli nie potrafisz udowodnić to nie pisz nic, bym nie był zmuszony wystąpić na drogę prawną.

W trosce o poczucie wyższości 02.06.2020 19:03
My, tchórzliwe anonimy oleśnickie, apelujemy do ciebie w trosce o twoje poczucie wyższości nad nami: czuj się być "zmuszony wystąpić na drogę prawną".

Co do straszenia sądem 02.06.2020 20:14
Pan Krzysztof A. Kowalski czyta z niezrozumieniem sprostowania i polemiki do swoich wpisów.

. 02.06.2020 22:19
Tak jestem anonimem internetowym. Ale wolę być anonimem niż pośmiewiskiem Panie Krzysztofie.

Ważne pytanie nie na temat 02.06.2020 15:54
Jest jakiś sposób, by nie musieć czytać Kowalskiego? Poważnie pytam. Psuje każdą dyskusję, jest niegrzeczny, opryskliwy, narzuca swoje zdanie. Redakcja ma prawo tolerować trolli, ale my nie musimy. Można zrobić tak, by nie widzieć jego wpisów? Nie chcę omijać tego portalu, ale równowaga psychiczna jest dla mnie cenniejsza niż dostęp do wiadomości. I nie ma znaczenia czy K. Kowalski akurat ma jazdę na Bronsia czy na Kołacińskiego. Po prostu jest toksycznym, złym, nie wiem, może chorym, człowiekiem.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 16:31
Kolejny tchórz, który nie pojmuje swojej słabości, swój brak odwagi cywilnej przyjmuje jako cnotę, a niechęć do brania odpowiedzialności za napisane słowa uznaje za stan do zaakceptowania przez innych. W tej swojej anonimowości internetowego tchórza chce, by mi zabrano prawo do pisania i nie zgadzania się. Jakież to obłudne i słabe.

Do pana Kowalskiego 02.06.2020 19:17
Proszę pana, czy pan się dobrze czuje?

Do pana Kowalskiego 02.06.2020 19:17
Proszę pana, czy pan się dobrze czuje?

/ 02.06.2020 22:23
Jestem jeden sposób zastosowany przez konkurencyjny portal ZABLOKOWANO IP i problem się skończył. Polecam redaktorowi o24.com

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:03
Tak, jak to już wielokrotnie pisałem: Jan Bronś popełnił błąd, i to kardynalny, już w fazie projektu, a później trwał w nim i dokładał kolejne. Michał Kołaciński nie miał zamiaru naprawiać. Jan Bronś nie chciał kompleksu "Atol" z obiektem hotelowym już na samym początku. Była grupa ludzi, którzy wskazywali jemu na sensowność budowania tego typu kompleksu z uwzględnieniem obiektu hotelowego. Odpowiedź Jana Bronsia była jedna: znajdźcie inwestora i sami wybudujcie, a ja wam wskażę grunt. Ale, jeszcze wcześniej, zanim pojawił się Jan Bronś jako burmistrz, była koncepcja wybudowania komplementarnego ośrodka. Tak, z obiektem hotelowym. Taką koncepcję przedstawiali panowie Wiesław Kiryk i Leon Janeczek. Z różnych względów nie udało się tego zrealizować. A, że miało to sens można przekonać się odwiedzając chociażby Milicz, Twardogórę i inne ośrodki w Polsce. Po latach tą koncepcję przypomniał Wiesław Kiryk, a Jan Bronś go wyśmiał. Jan Bronś mógł skorzystać z środków Polskiego Związku Pływackiego, by wybudować pełnowymiarową pływalnię. Wiem to. Wówczas jeden z moich znajomych był członkiem Zarządu PZP. Jan Bronś zadecydował też o położeniu jezdni asfaltowej wokół stawów. Jaki osiągnął efekt? Minęły kolejne lata i Jan Bronś został wyśmiany (oczywiście, nie dosłownie), gdy starał się, by Oleśnica była jednym z miast The World Games 2017. W minionych kadencjach wysyłałem oleśnickim samorządowcom skróconą symulację przychodów, gdyby "Atol" miał obiekt hotelowy. Zignorowano. W październiku 2016 pełną dokumentację przekazałem Michałowi Kołacińskiemu. Też zignorował. Wydał miejskie pieniądze na kolejną inwestycję nonprofit. Wiem też, że D. Sendek myślał o wybudowaniu obiektu hotelowego z funkcją świadczenia innych usług. Dlaczego nie doszło do realizacji? Tego nie wiem. Dziesięciolecia strat. Teraz pozostało nam tylko gdybanie i domyślanie się. Gdyby powstał obiekt o charakterze hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnym kilku oleśnickich przedsiębiorców na tym by straciło. Ale miasto by zyskało. Oleśnica była znana jako centrum biegów średnich, długodystansowych i przełajowych. Można było organizować Mistrzostwa Polski. Po działaniach Jana Bronsia - już nie. W ramach Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży odbył się turniej koszykówki. Moim rozmówcy wskazywali na brak w Oleśnicy komplementarnego kompleksu. To samo mówili przyjeżdżający na Międzynarodowy Miting Pływacki. Podobnie wypowiadali się trenerzy i działacze, obecni w Oleśnicy podczas licznych wydarzeń judo. Tak samo wypowiadała się osoba organizująca konferencje dla środowiska piłkarskiego. Zatem, gdyby Miejska Spółka "Atol" dysponowała obiektem hotelowym generowałaby zyski. Nie byłoby konieczności corocznego, milionowego dokapitalizowania. Środki te można byłoby przeznaczyć na inne cele. Dzięki takiemu ośrodkowi Oleśnica byłaby znana, a jej handlowcy, przedsiębiorcy tylko na tym by zyskali. Niestety egoizm i myślenie wyłącznie o sobie tych, którzy po raz pierwszy wybrali Jana Bronsia, bo "to swój chłop" dał na lata ciężkie brzemię Oleśnicy. Tak, trzeba pamiętać, iż po raz pierwszy Jan Bronś został burmistrzem, bo jego wskazali ówcześni radni. Taka jest moja wiedza. Jak w artykule "Rekordowa strata Atola" przeczytałem: "Projekt nie jest efektywny z finansowego punktu widzenia" i "Inwestycja nie jest nastawiona na osiąganie zysków", to tylko potwierdziło moją opinię o ówczesnych samorządowcach i Janie Bronsiu. Jak można było do tego dopuścić. Jak można było przez lata to tolerować? A taki stan rzeczy akceptowali wszyscy oleśniccy radni. Nie ma takiego cudotwórcy, który teraz, w tym stanie obiektowym "Atola", uczynił z niego obiekt z minimalnymi (chociaż) stratami. A będą coraz większe, bo będą potrzebne modernizacje. A Jan Bronś się śmieje, a Michał Kołaciński też nic nie zrobił.

Hej! 02.06.2020 14:15
Podobno mając na uwadze oszczędności zarząd kompleksu zadecydował aby spuścić wodę z basenu i tam urządzić korty a w miejsce kortów założyć grządki z nowalijkami, które będą sprzedawane z zyskiem na straganie w dzień targowy. Na murawie stadionu mają pojawić się juhasi z owcami. Tylko kto będzie robił oscypki?

Rathaus 02.06.2020 14:01
Nieudacznicy z sitwy utytego spoconego stosują taktykę spalonej ziemi ...

Bronsia dług wdzięczności 02.06.2020 13:29
" (...) Kołaciński zapobiegł grożącej miastu katastrofie budżetowej – doprowadził bowiem do uzyskania pomyślnego dla miasta wyroku sądowego w sprawie rozliczeń z wykonawcą fatalnie prowadzonej przez Bronsia budowy aquaparku, pomyślny wyrok otworzył Bronsiowi drzwi do startu w wyborach na burmistrza – zatem Bronś ma (...) dług wdzięczności u Kołacińskiego" – pisał po wyborczym zwycięstwie Bronsia jego były rzecznik prasowy na łamach "Panoramy Oleśnickiej", która patrzy na ręce władzy w przeciwieństwie do pozostałych gazet oleśnickich podporządkowanych Bronsiowi.

! 02.06.2020 15:03
Święte słowa Szachnowskiego!

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:09
Będę pamiętliwy i zwrócę uwagę na pewien fakt: była pewna kampania wyborcza. W jej trakcie zwróciłem uwagę jednemu, ważnemu przedstawicielowi lokalnych mediów na łamanie prawa wyborczego przez Jana Bronsia. Udowodniłem to. Co otrzymałem w odpowiedzi? Informację, iż nie będzie się tym zajmował, bo straci reklamodawcę. Gdyby wówczas się tym zajął, to Jan Bronś już nigdy nie mógłby być burmistrzem, ba, nie mógłby być zatrudniony w żadnym samorządzie.

Tchórz Krzysztof A. Kowalski 03.06.2020 02:56
Jesteś tchórzem, bo nie zawiadomiłeś właściwe organa o złamaniu przez Bronsia prawa wyborczego (przecież miałeś dowód złamania prawa). Jesteś też tchórzem, bo nie podałeś ani nazwiska owego "ważnego przedstawiciela", ani nazwę medium, którego był "przedstawicielem".

Nie do uwierzenia 02.06.2020 13:04
Z tą tepotą niektórych, bądź znacznej części to masz trochę rację, popatrz jak łatwo Oleśniczanie "łyknęli" fakenewsa z rzekomym pomnikiem Lecha Kaczyńskiego na Placu Zwycięstwa.

Gall Anonim 02.06.2020 12:32
W czasie swoich czteroletnich rządów Kołaciński uratował budżet miasta przed katastrofą, do której doszłoby, gdyby miasto przegrało z firmą budującą "Atol" proces o odszkodowanie. Ten sądowy sukces Kołacińskiego otworzył Bronsiowi drogę do ubiegania się o stanowisko burmistrza.

Niestety 02.06.2020 12:43
Oleśniczanie w znacznym odsetku są tępi a Bronś to wykorzystuje, pamietam jak po pierwszej przegranej sprawie z Tiwwalem Bronś usiłował tlumokom wmówić, że Kołaciński celowo przegrał sprawę aby zdyskredytować go w oczch mieszkańców i jestem pewien, że wielu osłów w to uwierzyło.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 12:48
Pamiętać też trzeba, że Michał Kołaciński nie chciał renegocjować umowy z WSSE, celem zmiany wielkości prowizji, bo uważał, że to "nie klub dyskusyjny." Z tego błędnego mniemania wyprowadzili go sami przedstawiciele WSSE, proponując obniżenie prowizji. Wiem to z informacji, jaką otrzymałem od osoby reprezentującej (wówczas) WSSE. Gdyby Michał Kołaciński nie uważał tak, jak uważał, całkiem możliwe, że miejski budżet zaoszczędziłby około 100.000 zł.

Upór maniaka 02.06.2020 13:39
I znów Krzysztof A. Kowalski manipuluje faktami – z uporem maniaka.

Kowalski kłamie 02.06.2020 14:49
Krzysztof Kowalski Kłamie. Jedyną działkę, jaką Kołaciński sprzedał w WSSE była ta dla Alucromu. Strefę Kołaciński uzbroił, wybudował w niej drogę, chodnik, ścieżkę rowerową, dociągnął media. Rozpoczął negocjacje z GKN i Lidlem, potem przetarg już w czasach Bronsia wygrał GKN. Kołaciński wynegocjował prowizję dla Invest Parku z 15% do 10%. Transakcja za 30 milionów z Alucromu po tej prowizji pozwoliła zaoszczędzić w budżecie 1.500.000 zł. Kowalski kłamie, że Kołaciński miał wpływ na warunki handlowe w momencie przejęcia władzy: to kłamstwo! GKN kupił działkę przy Trakcyjnej koło działek w czasach Bronsia. Kołaciński kilka dni po przyjściu do ratusza podpisał tylko akt notarialny.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:13
Kłamię? Tak może napisać anonimowy tchórz. Niech też temu zaprzeczy: "Dnia Poniedziałek, 2 Lutego 2015 13:51 Michał Kołaciński napisał(a): umowa cywilno-prawna to nie ustalenia klubu dyskusyjnego jak się Panu wydaje,pozdrawiam"

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:23
Do: m.kolacinski [email protected] Temat: PD: prowizja dla WSSE Dnia Poniedziałek, 2 Lutego 2015 02:03 Od Krzysztof Kowalski Dzień Dobry, W związku z prowizją dla WSSE można zadać pytania: 1. Czy podjęto próbę negocjowania wyskokości prowizji, czy tylko sucho przyjęto fakt konieczności jej zapłacenia, wynikający z podpisania kiedyś umowy? 2. Czy dobrze zapoznano się z treścią umowy? Może jednak są w niej luki, albo umowa określa w jakich przypadkach należy się prowizja? Jeżeli jest sformułowanie, że prowizja należna jest za pozyskanego inwestora, wówczas prowizja nie jest WSSE należna, bo WSSE tego inwestora nie pozyskał. Albo też jest inne sformułowanie, które otwiera drogę do negocjacji w sprawie nie zapłacenia prowizji. WSSE nie pozyskało GKN. Za naiwne uważam tłumaczenie płacenia prowizji tym, że umowy są standardowe ze wszystkimi gminami. Tylko, że w tych innych gminach sprzedaż dotyczy, czy dotyczyła inwestorów pozys***ch w drodze działań WSSE. Z poważaniem:Krzysztof Kowalski Odpowiedź: Od: Michał Kołaciński Do: Krzysztof Kowalski Temat: Re: prowizja dla WSSE umowa cywilno-prawna to nie ustalenia klubu dyskusyjnego jak się Panu wydaje,pozdrawiam

KK z Cape Canaveral na Florydzie 02.06.2020 15:08
Krzysztof Kowalski rozmawiał z osobą reprezentującą WSSE? A co ma WSSE do prowizji? Prowizję płaci się operatorowi strefy, nie strefie. Operatorem tym jest spółka prawa handlowego Invest Park . Ostatnio Kiwalski pewnie gadał z Elonem Muskiem i podsunął mu pomysł wysłania komercyjnej rakiety w kosmos.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:21
Do: m.kolacinski [email protected] Temat: PD: prowizja dla WSSE Dnia Poniedziałek, 2 Lutego 2015 02:03 Od Krzysztof Kowalski Dzień Dobry, W związku z prowizją dla WSSE można zadać pytania: 1. Czy podjęto próbę negocjowania wyskokości prowizji, czy tylko sucho przyjęto fakt konieczności jej zapłacenia, wynikający z podpisania kiedyś umowy? 2. Czy dobrze zapoznano się z treścią umowy? Może jednak są w niej luki, albo umowa określa w jakich przypadkach należy się prowizja? Jeżeli jest sformułowanie, że prowizja należna jest za pozyskanego inwestora, wówczas prowizja nie jest WSSE należna, bo WSSE tego inwestora nie pozyskał. Albo też jest inne sformułowanie, które otwiera drogę do negocjacji w sprawie nie zapłacenia prowizji. WSSE nie pozyskało GKN. Za naiwne uważam tłumaczenie płacenia prowizji tym, że umowy są standardowe ze wszystkimi gminami. Tylko, że w tych innych gminach sprzedaż dotyczy, czy dotyczyła inwestorów pozys***ch w drodze działań WSSE. Z poważaniem:Krzysztof Kowalski Odpowiedź: Od: Michał Kołaciński Do: Krzysztof Kowalski Temat: Re: prowizja dla WSSE umowa cywilno-prawna to nie ustalenia klubu dyskusyjnego jak się Panu wydaje,pozdrawiam

Nie kompromituj się człowieku 02.06.2020 16:03
zwariowałeś czlowieku? Publikujesz czyjąś korespondencję? To dyskwalifikuje Kowalskiego z każdej dyskusji. Zwłaszcza, że właśnie się podłożył. Pisał, że przez brak obniżenia prowizji miasto przy sprzedaży działki przy Trakcyjnej straciło ok. 1000.000. Transakcja miała miejsce w 2014, w grudniu podpisano akt notarialny. Tymczasem Kowalski publikuje maila z lutego 2015. Nic dziwnego, że Kołaciński spuścił go jednym zdaniem po brzytwie. W tym czasie przygotowywano już zbrojenie nowej strefy. Sprzedaż działki w tej strefie (po lewej stronie jadąc na Bierutów) była już po nowych warunkach, po niższej prowizji.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 16:38
Kolejny tchórz, co czytać nie potrafi ze zrozumieniem. Jakież to typowe dla zwolenników Michała Kołacińskiego. Jakaż przewrotność: uważać opinię Michała Kołacińskiego do niechęci renegocjowania i de facto przyznanie się do niewiedzy jako "że Kołaciński spuścił go jednym zdaniem po brzytwie.". Tak tylko potrafią anonimowi Internauci, wstydzący się i nie mający pewności, co do tego swojego pisania. Opublikowałem moją korespondencję z burmistrzem, czyli moją z osobą publiczną. Do tego mam pełne prawo, w tej sytuacji nawet obowiązek, gdy zarzuca mi się kłamstwa. Powyższy dopiero manipuluje faktami. Sprzedaż działki, o której wspomina, miała miejsce później, i owszem, a tak, przy zmienionych warunkach, ale do zmiany warunków doszło z inicjatywy WSSE (taką informację otrzymałem bezpośrednio z WSSE).

Historyk 02.06.2020 18:57
Tak. To przecież zrozumiałe. WSSE namawia miasto do zmiany swoich warunków. Na gorsze...? Najpierw pisze Pan, że miasto straciło, bo Pana Kołaciński nie posłuchał. Teraz że nie straciło, bo posłuchał, ale nie Pana, tylko kogoś, z kim Pan rozmawiał. Fakty są następujące: 1. Prowizja od wartości sprzedaży działki dla operatora strefy w kadencji Bronsia wynosiła od początku 15%. 2. Kołaciński w 2014 r. podpisał akt notarialny sprzedaży działki GKN koło działek, sprzedaż i przetarg realizowała jeszcze administracja Bronsia. 3. Wiosną 2015 udało się wprowadzić 50 nowych hektarów do WSSE. To teren po lewej w drodze na Bierutów. 4. Kołaciński podejmuje błyskawicznie decyzję o uzbrojeniu całości. Inwestycja trwa 2-3 lata. 5. W tym czasie trwają negocjacje z operatorem strefy. Jednym z argumentów jest uzbrojenie terenu jako wartość dodana. Zamiast spodziewanych 2-3% Kołacińskiemu udaje się zmniejszyć prowizję o 5%. Każdy procent to przy sprzedaży gruntu inwestycyjnego setki tysięcy złotych. 6. Aneks do umowy podpisuje prezes zarządu Invest Parku i burmistrz Oleśnicy. Dokumenty nic nie mówią o roli Krzysztofa Kowalskiego, ani o jego rozmowie z "przedstawicielem WSSE". Formalnie osobą reprezentującą Invest Park (nie WSSE) jest prezes zarządu tej spółki. 7. Kołaciński sprzedaje w uzbrojonej strefie 2 działki: Alucromowi i ROM (d. Aida). Miasto płaci już tylko 10% prowizji. Wpływy ze sprzedaży i oszczędności na prowizji praktycznie pokrywają koszt inwestycji w uzbrojenie. 8. Wybory przerywają zaawansowane negocjacje z GKN i grupą Schwarz (Lidl). Nowa administracja rozpisuje przetarg, który wygrywa GKN. Płaci kilkadziesiąt milionów. Prowizję naliczono po stawce pozostawionej przez Kołacińskiego. Gdzieś w tym wszystkim pojawia się chęć bycia ważnym w wykonaniu Krzysztofa Kowalskiego, który narzuca się wszystkim ze swoimi pomysłami. Jeden z nich widać w opublikowanej korespondencji. Poprzedni burmistrz nie ma czasu ani ochoty na atencję dla Kowalskiego i jego urażona duma bez poczucia żenady i niestosowności nęka teraz Internautów.

smith 02.06.2020 08:26
Wszyscy jesteśmy 'Kowalskimi'!

zw-kowalski 02.06.2020 07:44
Nagroda Nobla to się należy sędziom SO we Wrocławiu oraz SR w Oleśnicy. Gdybyście poczytali sobie ich niektóre uzasadnienia to spadlibyście z krzesła. A sędzia Jaworski i Przychodzka nie rozróżniają Zbigniewów Kowalskich. Przy jednym z moich wniosków o zwolnienie z kosztów sędzia Jaworski do akt sedzi podrzucił wyciąg z KW innego ZK i ta nie zwolniła mnie z kosztów. Według śadu powinienem spzredac nieruchomość innego ZK i opłacić koszty sadowe bo sędziom się należy 4 mln nim przejdą w stan spoczynku. To jest dopiero majstersztyk.

Kim jest zw-kowalski 02.06.2020 11:34
Zbigniew Kowalski wydawał mściwe pismo „Donosiciel Oleśnicki”, w którym lżył osoby publiczne. Kamuflując się, nienawistnie miotał pomówieniami, kłamstwami, obelgami. We wniosku złożonym Radzie Miasta obłudnie domagał się „zastosowania przez Radę głównych kanonów wiary rzymskokatolickiej”. W Urzędzie Miasta złożył wniosek o zarejestrowanie agencji towarzyskiej z usługami erotycznymi. Wytaczał absurdalne procesy sądowe, np. burmistrza pozwał za wypicie lampki szampana na otwarciu Intermarche, a jego rzecznika za palenie papierosa w przerwie sesji Rady Miasta. Procesy przegrał. „Ośmieszanie instytucji i robienie na siłę sensacji” – tak Sąd Rejonowy ocenił pieniactwo Kowalskiego. „Nie spłacał on długów wobec kasy miejskiej, ucieczki od długów szukał w publicznych awanturach o gruszki na wierzbie” – komentował pieniactwo Kowalskiego rzecznik burmistrza. Nienawistny Kowalski w końcu wyemigrował do Szwecji. Stamtąd teraz umieszcza tu wpisy, strojąc się w piórka komentatora. Tu umieszcza też niepodpisane swoim nazwiskiem wpisy lżące burmistrza. Niebawem dosięgnie go ręka sprawiedliwości.

wykolejonykowal 02.06.2020 13:51
Komentarz zablokowany

Nienawistny Zbigniew Kowalski 02.06.2020 15:40
„Donosiciel Oleśnicki”, nr 3, cytaty z obelżywych wymysłów Zbigniewa Kowalskiego: „Zyskał w radzie poprzedniej kadencji miano śmiecia nadającego się na wysypisko, (...) jako ta gminna pluskwa opluskwia innych, (...) alfons” – o rzeczniku burmistrza; „Tchórz nasmrodził, uciekł i już (...)” – o wiceburmistrzu; „Burmistrz Bronś – przestępca czy mylący się zarządca gminy?”.

zw-kowalski 02.06.2020 23:49
Koleś. Burmistrz Oleśnicy aby morzono Oleśnicy 1,6 mln pożyczki z ochrony środowiska posłużył się pewnym protokołem. osoby sporządzające protokół wylądowały na ławie oskarżonych. W tym naczelnik wydziału Andrzej M. oraz dwoje pracowników MGK. Taka była prawda opisana w DO nr 3. To boli ciebie. Można było zajumać 1,6 mln i się nie udało.

zw-kowalski 02.06.2020 23:52
Wszystko było setki razy wyjaśnione. Rzecznik burmistrza Szachnowski "pięknie" pisał ale gdy sąd mnie uniewinnił z zarzutów postawionych po zawiadomieniu Bronsia, sekretarza, skarbnika i wszystkich naczelników wydziałów to już tego nie wyjaśnił. Panoramie sprostowanie artykułu, że do zniesławienia nie doszło zajęło 12 lat.

mariolka 02.06.2020 07:02
Jak Krzysztof K. nie dostanie w tym roku nagrody nobla to się chyba pochlastam!

. 02.06.2020 06:16
Picer z Sycowa jest zwyczajne słaby i przerażony. Efekt to rekordowa stratą.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 01:42
Atol - to koszmarne efekty nieudolności Jana Bronsia i Michała Kołacińskiego. Tak, w znacznej mierze Jana Bronsia. Raz, że Jan Bronś odpowiada za wybór wykonawcy, odpowiada za projekt, który już na wstępie nie uwzględniał obiektu hotelowego. Ha, a wyśmiewał koncepcje Wiesława Kiryka. Do tego zadecydował Jan Bronś o asfaltowej jezdni wokół stawów. I na domiar złego Jan Bronś nie chciał przyjąć oferty współfinansowania przez Polski Związek Pływacki. I powstało jakieś kuriozum, które nieustannie trzeba dofinansowywać. Na chwilę czteroletnią pojawił się Michał Kołaciński i zamiast poprawić, to ten wydał miliony na kolejny balast budżetowy, czyli wyremontował to, co należało zburzyć. Zatem mamy "kamień młyński" oleśnickiego budżetu.

Anonim Gal 02.06.2020 04:05
"Uderz w stół, a"... nie nożyce, tylko Krzysztof A. Kowalski się odezwie – specjalista w dziedzinie bronsiologii i kołakologii. W jego opinii obiekt wybudowany przez jednego burmistrza powinien być zburzony przez drugiego burmistrza. PS. Gal to mieszkaniec Galii, niech więc Krzysztof A. Kowalski nie myli go z Gallem Anonimem, co już mu się zdarzyło.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 11:19
Kolejny anonimowy tchórz (bo boi się odpowiedzialności za słowa) i w sposób bezczelny, wręcz ordynarny próbuje przykleić coś, czego nigdy nie twierdziłem. Jest to draństwo. Tchórzu potrafisz udowodnić to, coś napisał?: "W jego opinii obiekt wybudowany przez jednego burmistrza powinien być zburzony przez drugiego burmistrza." Gdzie i kiedy coś podobnego napisałem? Jeżeli nie potrafisz, to naruszasz przepisy obowiązującego prawa. Oto przyczyna anonimowości.

....... 02.06.2020 14:51
Jesteś chory, człowieku? Dlaczego wszystkich obrażasz? Chamstwo wyniosłeś z domu? Umiłowanie do konfabulacji też?

Odpowiedź na pytanie pana K. A. K. 02.06.2020 15:18
Kołaciński "wyremontował to, co należało zburzyć" (chodzi o obiekt "Atola") – napisał Krzysztof A. Kowalski (vide jego wpis piętro wyżej). Ta jego opinia ("należało zburzyć") uzasadnia uogólnienie internauty: "W jego opinii [czyli Kowalskiego] obiekt wybudowany przez jednego burmistrza powinien być zburzony przez drugiego burmistrza". Tymczasem Kowalski pyta internautę: "Gdzie i kiedy coś podobnego napisałem?" (że on, Kowalski, oczekiwał od Kołacińskiego wyburzenia obiektu wybudowanego przez Bronsia).

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 15:29
Idiotyzmy można pisać ukrywając się za anonimowością. Z tego powyższego bełkotu można by zrozumieć, że Jan Bronś wybudował "stary szpital", a Michał Kołaciński go wyremontował. Co za głupota. Z tego należałoby wnioskować, że Jan Bronś to człowiek mający już blisko 200 lat. A może te zasmarkane komentarze piszą dzieciaki z piaskownicy.

:( 02.06.2020 09:53
Masz Krzysztofie rację, ale Kołaciński nie mógł przecież zburzyć ani dawnego budynku WKU, ani dawnego pałacyku pod blachą, gdyż są to własności prywatne. Na szczęście udało mu się pozyskać za 1 zł od bankrutującego powiatu i uratować bezcenny zabytek w postaci starego szpitala, na którego remont wydał tylko 10 mln zł , a drugie tyle pozyskał. Pozyskał też kilka mln zł na funkcjonowanie tego obiektu w postaci programów na mieszkania chronione i dom Senior Plus. Obiektowi, który zagrażał czynnemu szpitalowi nadał ważną i jakże potrzebną rolę społeczną. Powstał wielofunkcyjny, nowoczesny ośrodek, podziwiany w kraju jako wzór gospodarności i perspektywicznego myślenia. Co do Atola, to najmniejsza stratę miał w historii za czasu Kołacińskiego właśnie, a budowa hotelu z zapleczem rehabilitacyjnym i konferencyjnym oraz parkiem linowym miała ruszyć w tej kadencji. Widocznie ten pomysł nie spodobał się oleśniczanom, ponieważ wybrali innego burmistrza. Nie dawaj wiary też, łatwowierny Krzysztofie, psychicznie chorym osobom, rozpowszechniającym rojenia o zabójczych poszpitalnych bakteriach. Ośrodek funkcjonuje trzeci rok i nie stwierdzono żadnej przypadłości. A już zwłaszcza przypadłości, która mogłaby mieć związek ze zlikwidowanym w latach 60 szpitalem. Ba! Do dziś nie stwierdzono takich przypadłości nawet wśród uczniów i absolwentów Liceum Medycznego, który w tym obiekcie funkcjonował przez prawie trzy dekady do lat 90. Masz rację, Krzysztofie, ludzie to straszni tchórze. Wymyślają niestworzone historie by udowadniać własne racje, nie posiadając jakichkolwiek dowodów, badań czy dokumentów, które potwierdziłyby ich chore teorie. I do tego niektórzy obrażają innych, nie szanując ich prawa do prywatności, epatując własnym rozdętym ego w postaci publikacji nazwiska - jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. A tak nie jest. Jeden z internautów, podpisujący się własnym własnym nazwiskiem, nie szanuje zdania innych, jest natarczywy, impertynencki, obraża innych uczestników dyskusji - jakby jego nazwisko dawało mu prawo do łamania netykiety. A tymczasem podpisanie się własnym nazwiskiem nie daje mu nawet umiejętności zrozumienia ironii. O szacunku wobec innych rozmówców nie wspominając.

kowal 02.06.2020 10:53
Celnie napisane, pomimo tego Kowalski nie przestanie propagować swoich urojeń. Chciałby aby Burmistrz M. Kołaciński w ciągu krótkiego okresu czasu zrobił to, co Bronś nie zrobił przez 20 lat. CUS jest jednym z najpiękniejszych budynków Oleśnicy, zachowano zabytek i służy emerytom i dzieciom. Za 100 lat będą wspominać odnowę Kołacińskiego, a budowle Bronsia będą już rozebrane.

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 11:14
Do kolejnego tchórza, pozbawionego odwagi cywilnej, bojącego się odpowiedzialności za swoje słowa: Zarówno Michał Kołaciński, jak i Jan Bronś, jak i wszyscy samorządowcy oleśniccy powinni byli uczynić wszystko, wykorzystać wszystkie zapisy prawa, by ratować WKU, by obiekty z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa i ten "Pod blachą", i ten przy ul. Spacerowej były piękną wizytówką miasta. Na przestrzeni dziesięcioleci nie uczynili nic. NIC. Mimo, że są stosowne przepisy prawa. Prawo własności nie usprawiedliwia dewastacji. A budynek po starym szpitalu należało zburzyć, czyli postąpić tak, jak to czyni się i czyniło w zachodniej części Europy. A podpisanie komentarza własnym imieniem i nazwiskiem to zwykła przyzwoitość, to potwierdzenie brania odpowiedzialności za napisane słowa. Pisanie przez anonima "epatując własnym rozdętym ego w postaci publikacji nazwiska - jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. " jest szczeniackim usprawiedliwieniem własnej słabości. Szacunek wobec innych wyraża się właśnie poprzez podpisanie komentarza własnym imieniem i nazwiskiem.

Letyp 02.06.2020 14:50
Krzysztof Kowalski jest chyba niepełnosprytny mentalnie. Co za bufonada, arogancja, agresja i kocopały! Wstyd!

? 02.06.2020 09:59
Krzysiu, prezes Sendek po pierwszym roku swojej działalności zanotował rekordowo niską stratę. Pamiętasz , czy nie pamiętasz ?

Krzysztof A. Kowalski 02.06.2020 11:05
Anonimowy tchórzu: czytaj ze zrozumieniem i myśl logicznie. Co napisałeś?: "prezes Sendek po pierwszym roku swojej działalności zanotował rekordowo niską stratę." Strata jest stratą. Gdyby cała infrastruktura była przemyślana i realizowała profesjonalną koncepcję - nie przynosiłaby strat, lecz zyski. Nie byłaby obciążeniem lokalnego budżetu. Co, myślenie nie jest łatwą sztuką?

Panu K. A. K. na pociechę 02.06.2020 13:54
My, oleśnickie anonimy, zapewniamy cię, że zdajemy sobie sprawę z tego, że ty ubolewasz nad tym, że my, zamiast wzorować się na tobie, wzorujemy się na mieszkańcu Galii, czyli Galu, który zasłynął jako Gall Anonim. Jednocześnie deklarujemy, że twoja heroiczna odwaga robi na nas wielkie wrażenie.

Tropem myślenia pana K. A. K. 02.06.2020 11:59
Idąc tropem myślenia Krzysztofa A. Kowalskiego, należy zauważyć, że Kołaciński w "znacznej mierze" odpowiada za zaasfaltowanie przez Bronsia "jezdni", czyli części ulicy (jezdnia to część ulicy – według słownikowej definicji) "wokół stawów". W "znacznej mierze", bo przecież Kołaciński w ciągu swojej "czteroletniej chwili" powinien był zerwać asfalt z tej jezdni. No i "na domiar złego" nie chciał zamienić jezdnię części ulicy wokół stawów w aleję parkową.

! 01.06.2020 23:46
Panie Bronś, czas przerwać ten nieudany eksperyment!

. 01.06.2020 23:00
Kto idzie o zakład, że prezes Hrehorowicz winą za potężną stratę w Atolu obarczy Oleśnicę Razem?

ela 01.06.2020 22:55
Teraz pandemia, to straty dużej obiekt nie generuje. Przyszły rok będzie na małym minusie. Janek buduj na serbinowie, bo idą ciężkie czasy i kasa się przyda.

. 01.06.2020 22:50
Dajcie spokój już temu Bronsiowi !!! Wszystko go boli, kolanko, pięta, a ostatnio zdrada radnych... a wy wymagacie rzeczy niemożliwej, a mianowicie niższej straty w Atolu, aby urzędnicy miejscy nie kompromitowali się popełniając karygodne błędy tak jak ci z sekcji promocji. Tego za wiele, no i gwóźdź do trumny, jednak działka na Serbinowie nie pójdzie pod młotek. Ehhh, nie tak miało to wyglądać. Miało być tak pięknie, spaniale jak przez dwadzieścia z górą lat kiedy nikt się nie czepiał szczegółów. Dla tych co mają krotką pamięć przypomnę, że po pierwszym roku działalności prezesa Sendka Atol miał...... najniższą stratę w historii. Taka zamiana.

Real Madryt 01.06.2020 19:57
Macie czego chcieliście!

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: pan zbigniewTreść komentarza: już obiecał na konwencji, sam słyszałem. Ma mój głosData dodania komentarza: 29.03.2024, 08:43Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Maria STreść komentarza: Janek pogadaj z Januszkiem i go uspokój.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:16Źródło komentarza: (Przed)ostatnia sesja Rady Miasta OleśnicyAutor komentarza: Joanna JTreść komentarza: Panie Damianie niech Pan zmieni dilera i zapozna się z dokumentacją. Sąsiadów radzę poszukać na skateparku, za niskiej sali sportowej, za małego basenu do pływania, przegranego na miliony procesu z wykonawcą basenu , rozdętej administracji itd ...Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:13Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Opus DeiTreść komentarza: Spoko, teraz doktor K. obieca pomnik braci K...i krzyż ekstra!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:03Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Wystarczy zagłosowaćTreść komentarza: Ale Plac Zwycięstwa popełnił Bronś nie Kołaciński. Poczytaj sobie w miejskich broszurach. Masz okazję 7 kwietnia pozbyć się tych szkodników z ORSData dodania komentarza: 29.03.2024, 07:23Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: Damian sTreść komentarza: Panie Kołaciński do pana kadencji myślałem, że serial „sąsiedzi” to bajka, ale pan udowodnił, że to dokument. Koncertowo pan położył projekt pl. zwycięstwa, podobnie jak CUS. Powinien pan oddać kasę, za niegospodarność?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 05:15Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic