Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 marca 2024 18:24
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Chapeau bas dla burmistrza! - mówi minister

1,5 godziny trwała wizyta minister Elżbiety Rafalskiej w Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy.
Chapeau bas dla burmistrza! - mówi minister

Autor: Grzegorz Huk

To była szczególna wizyta. Punktualnie o godzinie 9 pod budynek Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy podjechała limuzyna z minister rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbietą Rafalską. Dołączyli do niej minister Beata Kempa, wojewoda Paweł Hreniak oraz eurodeputowany Jacek Świat. Gości przywitał burmistrz Oleśnicy Michał Kołaciński w towarzystwie dyrektor MOPS Danuty Szczepanik.

Na korytarzu przeznaczonego na cele społeczne budynku dawnego Medyka odbyła się krótka konferencja prasowa. Minister Rafalska nie kryła podziwu dla ukończonej inwestycji. O kulisach remontu i przeznaczeniu obiektu mówił gospodarz miasta. Słowa uznania pod adresem jego i wszystkich, którzy przyczynili się do realizacji śmiałego projektu, wyraziła minister Beata Kempa, kwitując swoją wypowiedź słowami: "Chapeau bas, panie burmistrzu".

Potem przez przeszło godzinę goście w towarzystwie grupy oleśnickich samorządowców goście zwiedzali poszczególne kondygnacje CUS-u.

Szczególnie sympatyczny charakter miały odwiedziny pani minister u przedszkolaków z grupy Żabki. Były wspólne pląsy i pogawędka.

W bardzo serdecznej atmosferze przebiegało spotkanie z grupą emerytów skupionych w zespole wokalnym Oleśniczanie Młodzi Duchem. Tu też nie brakowało spontanicznych rozmów, a goście nie stronili od wspólnego odśpiewania przeboju sprzed lat.

Oficjalna część wizyty trwała około 90 minut, a jej finałem były wpisy do księgi pamiątkowej niedawno otwartej instytucji.

Reportaż z wizyty minister - dzisiaj we wrocławskich Faktach o godz. 18.30 i 21.

Powiązane galerie zdjęć:

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
.. 11.10.2018 19:23
Aleksis mylisz się ten budynek przeżyje wszystkie bublowate pomniki Nieomylnego

bakteria 11.10.2018 13:39
Krzysiu, myj rączki po sikaniu!

Krzysztof A. Kowalski 11.10.2018 23:25
jakież to typowe dla bezkrytycznych zwolenników Michała Kołacińskiego. Tchórzostwo i brak cywilnej odwagi, a przy tym chamstwo

Krzysztof A. Kowalski 10.10.2018 23:34
Do tchórza zza "normals" - naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie było renegocjacji w 2015, bo Michał Kołaciński uważał, że to "nie klub dyskusyjny" i miasto nie zaoszczędziło może 100.000,00 zł. Propozycja zmiany umowy (według moich informacji bezpośrednio z WSSE) wyszła ze strony WSSE w … 2018.

normals 11.10.2018 07:05
W pana informacje i pana przypuszczenia poza panem nikt już nie wierzy. Poza bakteriami

Wanda 10.10.2018 23:03
Super obiekt , jako mieszkanka Oleśnicy czuję , że wrzeszczcie władze miasta na poważnie myślą o seniorach , ich akywizaci i opiece.

Zadowolony 10.10.2018 20:15
@alexis A pojedż ty sobie do Wrocławia i zobacz co się dzieje z dawnym szpialem i.Korczaka na Kasprowicza. Ano Hotel i SPA będzie. Albo zobacz co się dzieje ze szpitalem na 3-go Maja. Jakiś developer coś tam buduje. Owszem, wybudować nowe zawsze można, ale w tym wypadku uratowano zabytek i sprytnie go zagospodarowano.

kloszard 10.10.2018 19:35
'Szapo' co...rozumiem że Oleśnica będzie drugim Paryżem?

normals 10.10.2018 16:59
KAKOWalski@ Hm czyli jednak renegocjacje były? I umowa była korzystniejsza dla miasta ? czyli jednak znowu pan skłamał? ? czemu mnie to nie dziwi...

Krzysztof A. Kowalski 10.10.2018 23:33
tchórzu zza "normals" - naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie było renegocjacji w 2015, bo Michał Kołaciński uważał, że to "nie klub dyskusyjny" i miasto nie zaoszczędziło może 100.000 zł. Propozycja zmiany umowy (według moich informacji bezpośrednio z WSSE) wyszła ze strony WSSE w … 2018.

Krzysztof A. Kowalski 10.10.2018 15:09
Ze zdumieniem przeczytałem w ulotce Oleśnica Razem po stronie ich skuteczności: "Renegocjacja warunków z operatorem WSSE na korzystniejsze" , bo, gdy w 02.02.2015 zasugerowałem Michałowi Kołacińskiemu renegocjacje, ten odpowiedział mi: "umowa cywilno-prawna to nie ustalenia klubu dyskusyjnego jak się Panu wydaje,pozdrawiam" A teraz się tym chwali, gdy ja z WSSE dowiaduję się, iż inicjatywa wyszła ze strony WSSE.

Kuba 11.10.2018 00:56
Idź sobie stad, a kysz sio paszol wont

igor 10.10.2018 15:03
to jedź sobie aleksis do twego cywilizowanego kraju za Ural

enre 10.10.2018 15:02
brawo Michał jestem spokojny o przyszłość Oleśnicy pod takimi rządami

Maki 10.10.2018 11:54
aleksis @ słychac wycie? znakomicie! ale was to boli że pieknie, że w terminie, że sie udało...

aleksis 10.10.2018 11:12
W cywilizowanych krajach takie rudery z murami zagrzybionymi wyburza się i buduje od podstaw co jest zdrowsze, trwalsze i tańsze. Ale DOJNA zmiana ma to gdzieś.

Krzysztof A. Kowalski 10.10.2018 11:11
CUS - Michał Kołaciński wykazałby się pełną, prawdziwą troską o mieszkańców Oleśnicy, gdyby w pierwszym kroku zlecił badanie obiektu pod względem bezpieczeństwa bakteriologicznego. Powinien był to uczynić z dwóch powodów: 1. wykazać właśnie troskę o bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców - tak, jak to czyni dobry ojciec rodziny; 2. zabezpieczyć interes miasta - tak, interes miasta, bo może się zdarzyć (nie musi, ale ubezpieczyć się jest rzeczą roztropną), że ktoś - dziecko, osoba starsza zapadnie na chorobę - rodzina uzna, że to wina środowiska, w którym przebywał i zażąda od miasta - odszkodowania. To może wydawać się nieprawdopodobne, ale takie przypadki się zdarzają. I, jeżeli stosowne badania obiektu były - władze przedstawiają je, a jeżeli nie było - zaczną się schody i niepotrzebne koszty. Moje pytania o certyfikat bezpieczeństwa bakteriologicznego dla tego obiektu zbywali milczeniem:

Twoja stara 11.10.2018 00:56
Bakterie są zdrowe i tworzą mikrobiom jelitowy zapytaj lekarza

po prostu 10.10.2018 11:05
Wszystko Kołacińskiemu i jego ekipie w tej sprawie wyszło. stad wekslowanie dyskusji na sto innych tematów , stad te ataki stąd te klamstwa. Dwójka bezrobotnych frustratów krytykuje krytykuje i krytykuje. Czy bedzie rzadził Kołacinski Brons Romanowicz Kowalski Nowak czy ktokolwiek inny oni beda dalej to robic. taka karma Ludzie dobrzy na barykady ale nie do codziennej pracy w zespole

Krzysztof A. Kowalski 10.10.2018 00:28
Wszystko byłoby dobrze, gdyby Michał Kołaciński potrafił odnosić się z szacunkiem do drugiego człowieka - przykład chamskie odnoszenie się do kobiety - radnej Małgorzaty Lipskiej, przykłady korespondencji jaką ja otrzymywałem od niego i sposób w jaki potraktował tych najemców, którzy mieli staż 25 letni, co zaowocowało wzrostem pustych lokali w mieście. Dzięki polityce obecnego burmistrza w 2015 nie negocjowano z WSSE obniżki prowizji za sprzedaż gruntu i możliwe, że tym samym nie zaoszczędzono miastu 100.000 zł, bo burmistrz uważał, że to … "nie klub dyskusyjny". Dzięki jego polityce miasto nie ma wydziału promocji. Dzięki niemu nic nie uczyniono na rzecz ratowania wyjątkowych obiektów zabytkowych z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa - "czerwone koszary" każdego dnia są dla młodzieży przykładem "dbania" o dziedzictwo. Za jego przyzwoleniem wyprowadzono wydarzenia z rynku. Dzięki niemu w trybie pokrętnym zatrudniono Michała Skrzypka oraz bez konsultacji ze środowiskami - Dariusza Sendka. Dzięki niemu przez 4 lata nic nie uczyniono, by w otoczeniu ratusza był ład estetyczny. Spóźnił się z działaniami i w efekcie Pl. Zwycięstwa będzie remontowany rok po 100 rocznicy odzyskania niepodległości. Dzięki niemu Atol nie został dokapitalizowany obiektem i w dalszym ciągu będzie wymagał milionowych dopłat. A w kampanii wyborczej zapowiada wybudowanie nowej przychodni, nowego obiektu sportowego i hotelu z kręgielnią. Taki rozmach inwestycyjny stawia Oleśnice w gronie bogatych miast Polski. To dowodzi, iż sprawował swój urząd w wąskim wymiarze i z perspektywy własnej, a nie całego miasta.

serbiniak 10.10.2018 11:02
Duzo nieprawdy, jeszcze wiecej demagogii. Ale na polemkiki szkoda czasu bo pan jest niereformowalny i na argumenty całkowicie odporny. Wie pan czemu pan jest niewybieralny a pani Malgosi ktora tutaj panu wtoruje nikt nie chcial na swoich listach ? Nie ? No to warto trochę spraw przemyśleć

... 10.10.2018 12:36
A może warto uwierzyć w to, co napisała Lipska w swoim oświadczeniu o rezygnacji z wyborów? Nie starała się o wpisanie na jakiekolwiek listy, a więc - ma was dosyć, drodzy samorządowcy.

. 09.10.2018 23:35
Stara polityczna metoda. Uderzyć w mocne miejsca przeciwnika. Stad ten furiacki atak na cus.

polecam maść na ból pupci 09.10.2018 23:00
ALE ICH BOLI TEN SUKCES OJ BOLI.

,,, 09.10.2018 23:15
Sukces za pieniądze podatników. Kup sobie maść na mózg

Maja 09.10.2018 23:33
A za czyje pieniadze sa inwestycje w calej Polsce? Kosmitów?????

,,, 10.10.2018 01:06
Wiadomo ze z pieniędzy podatników, ale burmistrz tak się chełpi jakby z własnych wybudował. Tak nieskromnego człowieka trudno znależć. I ta jego nadęta mowa zero sympatii i wyjścia do wyborcy. Czas na zmianę.

,,, 10.10.2018 06:44
Po prostu perfidnie kłamiesz Jedna i jeden już się na kłamstwach przejechali. Ty też się przejedziesz

... 10.10.2018 09:29
Ludzi żal - osoby starsze zamiast zakładu opiekuńczo-leczniczego mają świetlicę dla 50 osób i to odpłatną. A mogliby mieć jedno i drugie.

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:51
tak na dobranoc: sposób gospodarowania Michała Kołacińskiego to typ gospodarki ekstensywnej, nie intensywnej. To bynajmniej nie jest coś pozytywnego, wręcz przeciwnie. Jeżeli ktoś nie zna znaczeń - niech sobie wygoogluje.

TM 09.10.2018 23:05
O kurna ale ty jesteś mądry. Gdzie nam maluczkim do twego intensywnie ekstensywnego elektronowego móżdżku . Dobranoc i żeby tylko sìę bakterie nie przyśniły. To już lepiej karaluchy do poduchy.

... 09.10.2018 23:08
Głupota ukoronowana... W Oleśnicy nie ma miejsca dla specjalistów.

Joanna 11.10.2018 00:54
Komentarz zablokowany

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:42
Przypomnę też, że Michał Kołaciński nie chciał negocjować obniżenia prowizji dla WSSE, bo uważał, że … "to nie klub dyskusyjny". Miasto wówczas mogło zaoszczędzić może ponad 100.000 zł. Czy jest to przykład gospodarności?

TM 09.10.2018 22:58
A ja przypomnę że pana na radnego wciąż ludzie nie chcą. Coś tych pana bajek z mchu i paproci nie kupuje. Ciekawe dlaczego ?

max 09.10.2018 23:09
Każdy myślący człowiek, wie dlaczego.

Sąsiad KAK 09.10.2018 23:42
No dlaczego?

Śląska kiełbasa dla wegetarian 11.10.2018 00:55
TM CIEBIE BYM CHCIAŁA JESTEŚ TAKI PIĘKNY NAWET Z KRZYWYMI ZĘBAMI I KOPREM POD NOSEM

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:38
Dodam Michał Kołaciński wyspecjalizował się w pompowaniu balonu obciążeń finansowych miejskiego budżetu, co w kolejnych latach będzie narastającym problemem. Nic nie uczynił, by budować platformę rozwojową miasta.

TM 09.10.2018 22:55
Tym balonem to ktoś powinien pana wyekspediować do jakiejś Nibylandii. Bakterie balony baśnie bajki bajeczki.......

max 09.10.2018 23:40
Dobranoc.

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:30
Stare szpitale burzono w zachodniej Europie. Tu, w Oleśnicy, nic nie uczyniono, by ratować unikatowe obiekty - "czerwone koszary", "Pod blachą", budynek przy ul. Spacerowej. Inwestycja w "stary szpital" to nie akt odwagi, lecz akt złego gospodarowania. Tu nie ma gwarancji bezpieczeństwa bakteriologicznego, za mało miejsc przedszkolnych, za mało miejsc dla seniorów i istotne obciążenia dla miejskiego budżetu. Byłoby zupełnie inaczej, gdyby w 2015 podjął decyzję o budowie obiektu hotelowo-konferencyjno-usługowo-gastronomicznym przy Atolu - dzisiaj Atol byłby rentowny, nie trzeba byłoby ponad milionowych dofinansowań, a uwolnione środki można byłoby przeznaczyć na cele społeczne. Wówczas działanie byłoby działaniem racjonalnym, gospodarnym i perspektywicznym.

max 09.10.2018 22:36
Pomija Pan fakt, że aby wykorzystać fundusze unijne na cele społeczne należało podjąć decyzję o inwestycji właśnie w tamtym momencie. Jedyny problem to obiekt, w którym CUS zrealizowano. ..

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:46
jak tu dyskutować z kimś, kto wstydzi się sam siebie i chowa za anonimowością. Co jest z Wami, Ludzie, boicie się sami siebie? W sytuacji, gdyby istniał obiekt hotelowo-konferencyjno-usługowo-gastronomiczny - miasto miałoby wystarczające środki i nie musiałoby sięgać po fundusze unijne.

TM 09.10.2018 22:40
O brak hotelu zwroć się pan do Janka Bronsia. Sfera spoleczna wymaga doplacania. Tak jest wszedzie. Hotel Kolacinski zbuduje w następnej kadencji. Ale krociowych zyskow sie pan nie spodziewaj. O bakteriach i tysiacah pielegniarek ktorych bakterie jakos nie zeżarły już pisałem Małgorzatce. Powinniście śpiewać w duecie. Albano i Romina Power

J 09.10.2018 22:50
Następnej kadencji nie będzie

TM 09.10.2018 23:07
Tak dla Małgosi nie bedzie

max 09.10.2018 23:13
@TM - Warto zapoznać się z ostatnim sondażem. JB wygrywa w cuglach, ale oczywiście MK może liczyć na elektorat nie-internetowy, kościelny. Mnóstwo osób drugi raz jednak nie popełni błędu.

Maja 09.10.2018 23:33
Tak tak w tym" sondażu " w tym miejscu NIKT z Nieomylnym nigdy nie wygra. Pani tego nie rozumie ?

max 09.10.2018 23:38
Proszę zorganizować własny sondaż na Fb - zobaczymy, jakie są możliwości wpływania na wynik.

Maja 09.10.2018 23:43
Nie wie pani jakie? Żal.... A taka pani mądrutka....

max 10.10.2018 07:50
Ignorancja PiS-u nie zna granic... Mowa o ankiecie utworzonej na portalu Facebook przez jednego z użytkowników. Nikt nie może ingerować w jej wyniki – jest to technicznie niewykonalne. Udział biorą osoby mające swoje profile na Fb. Ta ankieta jest OBIEKTYWNA.

... 10.10.2018 09:42
Czekam na sondaż w portalu Facebook zorganizowany przez użytkownika Fb popierającego obecnego burmistrza. Może Oleśnica24 go utworzy?

... 10.10.2018 09:38
Bo sama tak zdecydowała - należałoby dodać. Samorząd to sztafeta - napisała. Racja, tylko tych przyzwyczajonych do zasiadania przy stole obrad jest znakomita większość.

Anna 09.10.2018 22:22
Jakoś dziwnie ten pan nigdy nie słyszy dzień dobry. Może powinien wybrać się do specjalisty. To taki po prostu nie uprzejmy człowiek. Proszę go nie bronić bo chamstwo wyszło z wojska a teraz z ignorancji. I tego nik nie zmieni.

Pinio 09.10.2018 22:42
Irena idź już spać . Swoją normę opluwania już wyrobiłaś.

Bibi 09.10.2018 22:12
Ta inwestycja to sukces . Po prostu . I zadne zaklęcia tego nie zmienią

Gryzipiòrek 09.10.2018 22:10
Pomysl super. Wykonanie super. Ale lepiej pisac że ktos dzien dobry nie uslyszal Groteska. Pogadaj Anno czy jak tam sie nazywasz z urzednikami samorzadu o twoim idolu . Potem krytykuj

Anna 09.10.2018 21:19
To proszę zapytać Oleśniczan? Jak piszę o kulturze osobistej to sama tego doświadczyłam. Tego Pana nie stać na gest uśmiechu, dwa zdania otwartej rozmowy, a o odpowiedzeniu słowa Dzień dobry nie wspomnę. To według Ciebie jest kultura?. A jakie będą ceny w tym centrum, właśnie takie że przeciętniaka nie będzie stać. Nie zarzucaj mi braku kultury bo umniejszasz sobie.

Winnie 09.10.2018 21:33
Irenka daj spokój wszyscy wiemy dla kogo pracujesz na froncie. Jakie ceny ? Podaj cennik nie kłam.

recki 09.10.2018 20:36
Anna @ Dla kogo będzie ? Dla twoich dzieci może wnuków.Dla twoich rodziców może dziadków. A może i dal ciebie samej kiedyś. To raz. Dwa -powtarzanie bredni o brudzie i braku infrastruktury dowodzi braku samodzielnego zdania i powtarzania jak mantry przekazu dnia. Dodaj jeszcze , że " Olesnica straciła swój blask " i będziemy mieli komplet dyrdymałów wtłaczanych lemingom do głowy. Kto kto pisze o innym człowieku że jest beznadziejny nie może mu zarzucać braku kultury. Bo sam o niej pojęcia nie ma.

Józek taboret Pierdoła 09.10.2018 20:31
Komentarz zablokowany

recki 09.10.2018 20:43
Piekny popis chamstwa. Dałeś świadectwo o sobie . Wiem czyim jesteś wyborcą . Smogorzewski z Legionowa to na pewno twój idol

Anna 09.10.2018 20:05
I to by było na tyle. Pozostałość to brud w mieście brak , budowy infrastruktury etc. Ale za to mamy to Centrum, które pytam dla kogo będzie? Jest Pan beznadziejny Panie burmistrzu. Brak kultury., buta to Pana głowne cechy. I dlatego czas pogodzić się z porażką.

Janek uzurpator 09.10.2018 21:12
Się urwała z choinki od konkurencji... w tej zapalczywości nawet zapomniałaś gdzie się prawidłowo przecinki stawia! A co do twoich zarzutów do braku "budowy infrastruktury etc.". Otóż zapytaj swojego idola z nadymanym ego, co on rozbudował przez ćwierć wieku siedzenia w ratuszu?? Kładki nad torami nie był nawet w stanie wyremontować, a co dopiero coś wybudować... No poza marketami...

Ania 09.10.2018 18:07
Panie Krzysztofie bez wsparcia burmistrza nie udałoby uzyskać zewnetrzne dotacje na wyposażenie przychodni

max 09.10.2018 22:31
Dotacje na zakup aparatury medycznej zostały pozyskane przede wszystkim ze środków unijnych . Z budżetu Miasta SZPZOZ otrzymał 250 tys. zł

TM 09.10.2018 22:47
Gosik nie męcz się radną już nie będziesz

max 09.10.2018 23:02
Mieszkańcy nie powinni być okłamywani. Nigdy. Podniesienie standardu leczenia w SZPZOZ jest możliwe głównie dzięki Unii Europejskiej.

Krzyszztof A. Kowalski 10.10.2018 23:37
nie wsparcie burmistrza, lecz urzędników, którzy swoje doświadczenie zdobywali w latach poprzednich, także w poprzedniej kadencji.

dekalog dla pana Kowalskiego 09.10.2018 18:07
1. Przychodnia na Hallera jest własnością samorządu OLeśnicy. Nie, nie należy do UMO, tak jak nie nalezy do niego ZBK SDM MGK MOPS itede. Do UMO NIC NIE NALEZY. 2. W ostatnim czasie miasto zakupiło i uruchomiło aparat do krioterapii dla poradni dermatologicznej (Przychodnia Rejonowo – Specjalistyczna nr 1 przy ul. Ludwikowskiej 10 w Oleśnicy) – koszt 20.200 zł; spirometr z pulsooksymetrem dla poradni gruźlicy i chorób płuc (Przychodnia Rejonowo – Specjalistyczna nr 1 przy ul. Ludwikowskiej 10 w Oleśnicy) – 9.990 zł analizator biochemiczny dla centralnego laboratorium analitycznego (Przychodnia Rejonowa nr 2, przy ul. gen. J. Hallera 25 w Oleśnicy) – 105.651 zł. Działa już także w Centralnym Laboratorium Analitycznego (Przychodnia Rejonowa nr 2 przy ul. gen. J. Hallera 25) analizator hematologiczny, koszt 121.998,96 zł. Dostawa i uruchomienie cyfrowego mammografu dla Przychodni Rejonowo – Specjalistycznej nr 1 przy ul. Ludwikowskiej 10 w Oleśnicy nastąpiło we wrześniu, koszt 884.079 zł. W ramach tego projektu w styczniu 2018 roku zakupiono i uruchomiono dwa aparaty ultrasonograficzne z funkcją Dopplera i funkcją elastografii, koszt: 609.001,20 zł oraz cyfrowy aparat rentgenowski za kwotę 847.620 zł. 3. Nowa nowoczesna przychodnia też będzie należała do miasta, jak te na Hallera i Ludwikowskiej. Zatrudniła w niej lekarzy będzie dyrektor. Jak w każdym zakładzie pracy. Może pan nie wie, bo zdaje się że pan nigdzie nie pracuje? 4. Tak trzeba wspomagac powiat i województwo aby dolożyły 2- 3 - 4 razy tyle i zbudowały nam oleśniczanom chodnii ulice ściezki. Tak było w tej poprzedniej i wszystkich innych kadencjach. I BARDZO DOBRZE. Mieszkańców nie interesuje czy droga jest miejska powiatowa czy wojewodzka chca by była twarda równa i szeroka. 5. O bakteriach nie pisze bo nie chce się nad panem pastwic. 6. 22 mln to nie sa "dzisiatki milionów". 10 mln pozyskano z zewnątrz. 7. Przedszkole jest w sam raz. 8. Ilu seniorów - niech pan czyta informacje w gazetach i na portalach. Podobnie jak o kosztach. ZBK podał dokładne wyliczenia. Wszystko było podane. O "klucz" niech pan spyta w MOPS bo to on zarządza obiektem 9. Hotel przy Atolu jest deklaracja wyborcza Kołacinskiego . 10. Warto najpierw poszperac poszukać a dpeiro potem ex cathedra formułować zarzuty całkowicie nietrafione

max 09.10.2018 22:05
Sprostowanie 1 : przychodnia przy ul. Hallera stanowi część Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieli Zdrowotnej. To forma przedsiębiorstwa, które funkcjonuje niezależnie od samorządu miejskiego. Miasto Oleśnica jest jego organem założycielskim.

TM 09.10.2018 22:19
Baju baj baju baj Małgosiu. Wiesz db że bez miasta szpzoz nie ma. Jak do atola trzeba niemal od startu doplacać to wina miasta choc atol to osobna spolka. A jak szpzoz ma sukcesy to juz miasta nie jest. Hipokryzja czystej wody

max 09.10.2018 22:23
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

TM 09.10.2018 22:34
Tak. Czytaj więcej. Będziesz jak Oleksy. Ostra jak brzytwa.

max 09.10.2018 22:58
Przyznanie się do błędu oczywiście nie wchodzi w grę w przypadku takiego adwersarza jak TM. Taka klika...

TM 09.10.2018 23:20
Tak. Jestem z kliki. Kliki zdrowego rozsądku.

max 09.10.2018 23:33
Raczej - kliki nieustannego zadowolenia z ludzkiej niewiedzy i innych słabości... Tak łatwo ludźmi manipulować, zastraszać i kupować...

max 09.10.2018 22:09
Sprostowanie 2: Miasto nic nie zakupiło. SZPZOZ w Oleśnicy zakupił wymieniony sprzęt w niewielkiej części posiłkując się dofinansowaniem z budżetu Miasta ale w zdecydowanej większości finansując zakupy ze środków unijnych.

TM 09.10.2018 22:23
Oj Małgocha Małgocha ten samorzad sie bez twoich blyskotliwych analiz zawali. Czytaj teraz przez te 5 lat doksztalcaj się moze nawet coś zarob.... potem dopiero pogadamy.

max 09.10.2018 22:51
@TM - Chamstwem nie przykryjesz kłamstwa.

TM 09.10.2018 23:18
Hm a co w tym niby było chamskiego ? Prawda boli wiem

max 09.10.2018 23:28
Ale to, co jest kłamstwem, jest łatwe do rozpoznania?

max 09.10.2018 22:14
Sprostowanie 3: Budowa nowej przychodni to budowa nowej siedziby dotychczasowej przychodni. Zmieni się budynek a nie zespół pracowników (a przynajmniej nie to jest celem). Powstaje pytanie: co się stanie z dotychczasową siedzibą przy ul. Hallera?

TM 09.10.2018 22:26
No co? Na pewno Kolacinski nie dopusci do jej zrujnowania jak poprzednicy doprowadzili stary szpital do ruiny. Pomysłow bedzie na pewno mnòstwo badz Margo spokojna

max 09.10.2018 22:53
Tylko chętnych na stare budynki brak... Sklepy się wyprowadzają z kamienic w rynku, SP 7 chce się wyprowadzić ze swoich siedzib...

TM 09.10.2018 23:15
O rynku tomy juz napisano. W samym rynku jest JEDEN lokal miasta pusty. Reszta jest PRYWATNA. KOSTKA BRAK RUCHU BRAK PARKINGOW CZYLI JEDEN WIELKI NIEUDANY EKSPERYMENT PANA BRONSIA. Plus markety. Mówi to Gosi coś?

max 09.10.2018 23:27
@TM - Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

max 09.10.2018 22:19
Ad 4 Komentarz pana Kowalskiego wskazuje, że jednak są mieszkańcy, których interesuje, na co burmistrz wydaje pieniądze Miasta i dlaczego nie są to środki Powiatu lub Województwa. Wszystkich mieszkańców powinno to interesować. Bazowanie na niewiedzy świadczy o polityce bardzo niskich lotów.

TM 09.10.2018 22:30
Są. A dokładnie jest. Jest jeden wiecznie niezadowolny KAK. Inni ciesza się i korzystaja z nowych i wyremontowanych ulic. To prawda że nikt z radnych nie poparł cię Margareth kiedy nie chcialas aby miasto pomoglo w budowie ronda na Dobroszyckiej ? A ludzie go chcą . Na razie maja tylko to idiotyczne przy Lidlu

max 09.10.2018 22:49
Wszystkich cieszy remont powiatowych i wojewódzkich ulic. Czy ktoś zastanawia si, na czyj koszt? Powiedzmy jasno: dofinansowanie do inwestycji wojewódzkich obciąży samorząd przyszłej kadencji. To następcy będą się tłumaczyć, dlaczego nie ma pieniędzy na potrzebne miejskie inwestycje. Faktycznie, to wielki powód do radości dla Michała Kołacińskiego i jego ugrupowania.

TM 09.10.2018 23:11
Kompletne bzdury. To nie jest żadne obciążenie dla kolejnych rad. Małgorzatko coraz słabiej. Czas spać tracisz forme

max 09.10.2018 23:26
Zaprzeczanie niczego nie zmieni, co najwyżej zapewni kolorowe sny beztrosko rządzącym nie swoimi pieniędzmi...

max 09.10.2018 22:25
Ad 5 Nie bez powodu stare szpitale się burzy. Dawny szpital zakaźny powinien być zburzony na pewno.

TM 09.10.2018 22:32
No pacz pani a tysiące pielęgniarek tam sie wykształciło i ludzi ratuje. I bakterie ich nie zeżarły. No i jak żyć Meggi?

max 09.10.2018 22:40
Nigdy wcześniej ten obiekt nie był w tak złym stanie i nigdy wcześniej nie ingerowano w konstrukcję w tak znacznym stopniu. Budynek zapewne zaczął już być ogrzewany. Nikt nie wie, jakie będą konsekwencje.

TM 09.10.2018 22:50
No pacz pani a piguły bez ogrzewania siedziały. Widać dlatego bakterie ze ścian nie wylqzły. Dobrze Meg dobrze , dajecie do pieca coraz mocniej.

max 09.10.2018 22:55
Nikt nie jest w stanie stwierdzić, czy ten budynek jest bezpieczny.

TM 09.10.2018 23:09
A kto to Gosiczku stwierdza?

max 09.10.2018 23:16
Każdy rodzic dziecka posyłanego tam do przedszkola powinie być świadomy zagrożenia, nie wspominając o osobach starszych.

max 09.10.2018 22:29
Ad 9 Hotel to potrzeba zgłaszana niemal od początku kadencji, ale wszystkie środki finansowe pochłonął "stary szpital" (CUS), więc niemożliwa była jakakolwiek inna inwestycja. Czy zostanie zrealizowany, zobaczymy.

Krzysztof A. Kowalski 09.10.2018 22:31
z tchórzami w dialog mogą wchodzić tchórze, tchórz poparcie znajdzie wśród tchórzy

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: CzytelnikTreść komentarza: Zgadzam się z Tobą Mietek.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 16:25Źródło komentarza: Został oskarżony o doprowadzenie DZPS Odra do upadłościAutor komentarza: Leniwy bartuś donościelTreść komentarza: Edytko, a co się stało z kwietną łąką, którą promowałaś w Nadleśnictwie? Uschła biedactwo.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 16:17Źródło komentarza: Mikrolas na placu Zwycięstwa?Autor komentarza: buahahahahahhaaaaTreść komentarza: Czyżby piąta kolumna sitwy pani pędzelek i pan wiaderko rozpoczęli akcje sabotażowe?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 15:53Źródło komentarza: NASZ NEWS: Komitet wyborczy zawiadamia policjęAutor komentarza: BotanikTreść komentarza: Paproć zwyczajna to czyniła.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 15:32Źródło komentarza: NASZ NEWS: Komitet wyborczy zawiadamia policjęAutor komentarza: Tak byłoTreść komentarza: Pan kandydat - fryzjer, wraz z kolegą, dziś w nocy zdzierał banery przy Dobroszyckiej. Chyba chłopa kamery uchwyciły a dowiedziałem się to od znajomego, który akurat tamtędy przejeżdżał i go rozpoznał.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 14:49Źródło komentarza: NASZ NEWS: Komitet wyborczy zawiadamia policjęAutor komentarza: Mieczysław Kozieł.Treść komentarza: Pani Olesniczka : A właściwie powinno być Oleśniczanka , bo Oleśniczka to miejscowość w gm Długołęka, bo za taką się Pani uważa. Skoro była Pani dzieckiem w tamtym okresie , to dlaczego Pani zabiera głos w sprawach o których nie ma pojęcia. Proszę zajrzeć do podręczników historii, tylko nie H i T -ów, pisanych pod dyktando i na potrzeby prezesa. Pisząc, że wszystkiemu winien jest p .B ,ma Pani na myśli obecnego burmistrza ? Jeżeli tak to świadczy tylko o tym, że należy Pani do grona myślących inaczej i nieomylnych. Wszyscy inni są be. Nie będę podawał przykładów, że powstały nowe zakłady, co się zmieniło na lepsze, bo i tak Pani nie przekonam. Pozdrawiam.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 12:18Źródło komentarza: Został oskarżony o doprowadzenie DZPS Odra do upadłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic