Ostry atak Karpienki na "wielce czcigodnego pana Bielańskiego"

  • 28.05.2021, 08:42
  • rpr
Ostry atak Karpienki na "wielce czcigodnego pana Bielańskiego"
Po nim Michał Kołaciński przeprosił wyborców za to, że Kazimierz Karpienko znalazł się na listach Oleśnicy Razem.

- Zabieram głos z głęboką troską o rozwój miasta i koncyliacyjne działanie Rady Miasta. Jestem zniesmaczony agresją, brakiem dobrego zachowania. Czyje interesy reprezentuje wielce czcigodny pan Paweł Bielański?

- tak zaczął swoje wystąpienie radny Kazimierz Karpienko (PiS). Zaatakował w nim bardzo ostro swojego niedawnego klubowego kolegę Pawła Bielańskiego.

Ocenił, że wystąpienia radnego Oleśnicy Razem to wendetta za "przegrane sromotnie wybory samorządowe" oraz "ujawnienie na sesji przez burmistrza Jana Bronsia katastrofalnego obiektu Atol, za który wówczas odpowiedzialny był wiele czcigodny pan radny Paweł Bielański, który otrzymywał za to wysokie wynagrodzenie z pieniędzy oleśnickich podatników".

Stwierdził, ze radny opozycji "stosuje socjotechnikę, by zrobić ferment. A media będą o tym pisały". Dodał, że "wielce czcigodny Bielański urządza kłótnie" i "wykorzystuje tolerancyjne traktowanie przez przewodniczącego Aleksandra Chrzanowskiego". Mówił, że "gra na siebie".
Stwierdził, że sesje trwają długo, bo 70 procent ich czasu pochłaniają wypowiedzi Bielańskiego.

- Takie zachowanie oceniam jako skrajną nieodpowiedzialność, skandaliczne i aroganckie zachowanie

- mówił Karpienko.

Przypomniał też,  "wielce czcigodny pan Bielański w ostatniej kadencji był radnym i przewodniczącym Komisji Rewizyjnej. Za kadencję otrzymał około 86 tysięcy złotych diety. Więc dlaczego nie realizował wówczas spraw o które teraz się upomina?".

- Filozof Artur Schopenhauer powiedział: Każdego należy wysłuchać, nie z każdym dyskutować. Podziwiałem mądrość filozofa, kiedy słuchałem pana Karpienki. Nie zamierzam zniżać się do tego poziomu...

- powiedział Paweł Bielański.

- Chciałem przeprosić wyborców za to, że na naszych listach znalazł się pan Kazimierz Karpienko

- stwierdził Michał Kołaciński, szef klubu Oleśnica Razem.

Szerzej o tej polemice w "Panoramie Oleśnickiej"

rpr

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (133)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Temida
Temida 07.06.2021, 15:41
A czy wielebny Kazimierz Karpienko wytlumaczyl radnym i mieszkancom swoje obywatelstwa i narodowosci ? Czy podal dlaczego przez ok 20 lat mieszkal i placil podatki w Niemczech
KL
KL 03.06.2021, 13:13
Karpienko to chorągiewka. Zero wiarygodności. Trzeba będzie przy kolejnych wyborach odsunąć od władzy cała to sitwe Bronsia. Postawić na nowych ludzi. Młodych i ambitnych
zw-kowalski
zw-kowalski 01.06.2021, 08:07
Janie. Kłamco i demagogia. Która elektrownia jądrowa, wodna czy ferma wiatrowa kupiła w Polsce węgiel gdy rzekomo nastąpił spadek produkcji energii ?
.
. 31.05.2021, 11:46
Radny Karpienko to niejedyny przykład "zagorzałego" pisowca z rodowodem, radna Jakimiec może pochwalić się podobnymi osiągnięciami, choć ja uważam , że z nich tacy pisowcy jak........ Teraz wszystko wiemy, to był doskonały kamuflaż , szkoda tylko wyborców no i naprawdę szkoda tego, co osiągnął pan Michał Kołaciński a przez ludzi o takiej proweniencji zostało wszystko zdeptane.
zw-kowalski
zw-kowalski 31.05.2021, 12:22
Do @kropka. Nie zostało wszystko zdeptane. Tylko jeden Ch.... okazał się zwykłym Ch.... Po prostu OR oczyściła szeregi. Będzie teraz czysta i ostrożniejsza. Uczciwość, odkąd pamiętam, w Polsce nie popłaca. O czym dobrze wie Karpienko. Najlepiej o jego pochodzeniu świadczy fakt jak i w jakim celu udał się niecałe 30 lat temu do Vaterlandu.
dr Lewatywa
dr Lewatywa 31.05.2021, 10:53
Kompletnie odleciałeś oszołomie z tymi wpisami o II WŚ!
Folksdojcz
Folksdojcz 31.05.2021, 10:08
Wszyscy mamy w pamięci atak Luftwaffe w 39 roku na szpital w Wieluniu. Mieszkańcy Wieruszowa przed Prosną z radością patrzyli jak ich samoloty lecą na Wieluń.
Lorem ipsum
Lorem ipsum 31.05.2021, 13:18
Z Wieruszowa, zdaje się, pochodzi miłościwie na panujący burmiszcz ....
Gott mit uns
Gott mit uns 31.05.2021, 09:46
Karpienko tak zaatakował, jak Luftwaffe Guernikę ...
oleśniczanin
oleśniczanin 31.05.2021, 07:44
Radnego Bielańskiego znam z aktywności w radzie tej i poprzedniej kadencji. Podejmuje wiele spraw i nie chowa głowy w piasek. To dobry radny.
A Karpienko? No cóż 20 lat wszystkim opowiadał jaki to Bronś nie jest zły, walczył z nim na każdym polu, wydawał gazetki itp. Teraz od niespełna roku zmienił narrację i staje się gorącym zwolennikiem Jana Bronsia. Jak dla mnie jest to człowiek kompletnie niewiarygodny.
Czy to prawda, że za tzw. komuny należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej? Kiedyś PZPR, a teraz ? Teraz gorliwy PIS-owiec?
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 31.05.2021, 10:56
Dobry radny? W poprzedniej kadencji uporczywie i wbrew uczciwości społecznej "trzymał" stołek przewodniczącego komisji rewizyjnej rady miasta i stanowiska kierowniczego miejskiej spółki. Przez całą kadencję nie widział w tym nic złego i kuriozalnie wyjaśniał, iż nie będzie uczestniczył (przewodniczący!) w posiedzeniach, gdy omawiane będą kwestie tejże spółki. Nigdy nie zajął się ratowaniem obiektów z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa, ani szczerbatymi, wyjątkowej urody gzymsami przy ul. Sejmowej, ani estetyką wokół ratusza. W poprzedniej kadencji nic nie uczynił, by Atol dokapitalizować obiektem hotelowym.
ministrant
ministrant 30.05.2021, 23:13
Herr Christo mam pomysła odnośnie tego 'znikania'. Odpraw w końcu tego 'egzorcyzmy' i zaproś jakiegoś ksiundza z kropidłem!
cytat
cytat 30.05.2021, 21:31
Iwona M. Wczoraj, 08:46
Dlaczego pan radny Karpienko zwraca się do do pana Pawła słowami "Wielce czcigodny panie Pawle Bielański" ?? Po pierwsze dlatego, że to pan Paweł rozumie, iż "szlachectwo radnego" zobowiązuje i potrafi stanąć na wysokości tego zobowiązania. Po drugie – że nie bał się nas, nie boi się oleśniczan , tylko nas lubi – i każdy, kto się z nim nawet przelotnie zetknął, szóstym zmysłem natychmiast to wyczuwał. I po trzecie – nie boi się nas, bo nie zamierza nas -wyborców zdradzić, nie zamierzał zdradzić losu Oleśnicy tylko chciał dla nas wolności, żebyśmy wraz z nim potrafili Oleśnicy służyć i potrafili jej bronić przed szastaniem pieniędzmi samorządowymi. . I dopiero na tym tle- tle Jego działania możemy odczuć głębię dzisiejszego kryzysu przywództwa w Oleśnicy. Dobrze to nie wygląda, ale w tej przygnębiającej sytuacji jest też i nadzieja, że przynajmniej mamy kogoś, kto dostarcza nam właściwej miary. Panie Pawle! "Szlachectwo Radnego' zobowiązuje i w panu nadzieja na lepszy los Oleśnicy!! My na to zasługujemy!!
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 30.05.2021, 21:19
Ciekawostka: na innym, oleśnickim portalu nie można zamieścić komentarza, w każdym bądź razie - ja nie mam takiej możliwości, z winy administratora, by zamieścić komentarz krytykujący Jana Bronsia, ba, wcześniejszy, wypominający Janowi Bronsiowi jego nieudolność w kwestii inwestycji w infrastrukturę sportową oraz publiczne wyśmiewanie płk Wiesława Kiryka - został usunięty.
puposzyja
puposzyja 30.05.2021, 22:58
hmmmmmm tam nawet jakies artykuły magicznie znikają.... a co dopiero komętarze. pan zobacyz u siedleckiego na fejsbuku
zw-kowalski
zw-kowalski 30.05.2021, 21:41
Krzysztof. Bo to MO.
KaziK
KaziK 30.05.2021, 21:37
Tam TW "Anna" z błogosławieństwem lży Kościół, lży wiarę i katolików??
zwkowalski
zwkowalski 31.05.2021, 12:37
Do @KaziK. Jak chcesz poznać prawdę o chrześcijanach to jedź do groty narodzin Chrystusa w Betlejem i do kaplicy grobu Chrystusa. Zobaczysz jak tam dokładnie 6 wyznań chrześcijańskich praktycznie codziennie się napier..... Różne odmiany chrześcijan między sobą się nie rozumie a chce abyśmy my ateiści ich zrozumieli. W Egipcie spotkałem się z papieżem. A moja ciotka, katoliczką, twierdzi , że jedyny i prawdziwy jest w Watykanie. I o czym z nią mam dyskutować ?
zw-kowalski
zw-kowalski 30.05.2021, 21:42
Kazik. Lzy czy pisze prawdę o zbrodniach KK ?
KaziK
KaziK 30.05.2021, 22:36
Oczywiście, że "Anna" lży we współpracy z Milicją Obywatelską!
KaziK
KaziK 30.05.2021, 22:55
Największą zbrodnią Kościoła było to, że wydał takich synów jak Prymasa Tysiąclecia i Papieża! Rozumiecie Kowalski?
??
?? 30.05.2021, 21:34
Na Milicji Obywatelskiej?
Szkoda
Szkoda 30.05.2021, 21:23
Jakoś mnie to nie dziwi. Jakby pan pisał pochlebnie sądzę że nie byłyby usuwane?
Przykre to. Taka niby demokracja?
!
! 30.05.2021, 19:53
Bielański na burmistrza. Oleśnica z pewnością na tym skorzysta!
Ewa z klonowej
Ewa z klonowej 30.05.2021, 21:33
Tylko radny Grzegorz Żyła
Rathaus
Rathaus 30.05.2021, 22:12
Paździerz fotoplastikon się nie nadaje!
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 30.05.2021, 21:14
Z pewnością nie. Paweł Bielański w poprzedniej kadencji jednocześnie był przewodniczącym komisji rewizyjnej i pracownikiem na stanowisku kierowniczym w miejskiej spółce. Żadne argumenty na niego nie działały. Kuriozalnie tłumaczył: nie będzie uczestniczył (przewodniczący!) w posiedzeniach komisji, poruszających kwestie spółki miejskiej. Nic nie uczynił w istotnych kwestiach dla Oleśnicy. Ogranicza się do pisania długich epistoł. Wykazuje swoją aktywność w tematach, gdzie jest pewność wygrania, bo jest przewaga mieszkańców. Palcem nie kiwnął dla ratowania obiektów z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa i co najważniejsze nic, by Atol był dokapitalizowany obiektem hotelowym.
jancio
jancio 31.05.2021, 07:29
a pan panie kowalski i w ubiegłej i w obecnej kadencji dalej na garnuszku podatników- a łapy przecież zdrowe.
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 31.05.2021, 11:00
Tchórzu internetowy, nic o mnie nie wiesz. Sam boisz się własnych słów. Nie masz najmniejszego pojęcia o moim życiu, o moich zapłaconych podatkach. Nie masz merytorycznych argumentów, to usiłujesz obrażać. Czynisz to jak szczeniak, ukrywający się za węgłem.
ala
ala 01.06.2021, 06:22
wszyscy płacimy podatki i tu żyjemy 1 inni nie chcieli płacić i nie płacili dlatego uciekli do Szwecji i niemiec jak Kurpieńko ! jedziesz pan po kurpieńce a jesteś taki sam uciekinier i zdrajca ojczyźniany jak on
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 02.06.2021, 00:50
Nigdzie nie uciekłem. Dla tego miasta uczyniłem wiele i czyniłem to bezpłatnie. Jan Bronś i oleśniccy radni otrzymuję wynagrodzenie. Jeden pensję i się wzbogaca, a za to opuszcza tych, którzy jemu płacą, a inni diety. A Ty, tchórzu internetowy, cóż uczyniłeś/łaś dla Oleśnicy?
zw-kowalski
zw-kowalski 01.06.2021, 08:04
Do @ala. To Brons o jego świta swoimi działaniami zmusili mnie do wyjazdu. Brons i jego świta do tej pory mnie nie przeprosił za fałszywe oskarżenia. Z ich donosu zostałem oskarżony przez prokurator Bylicka. Gdy po kilku latach zostałem uniewinniony do tej pory mnie nie przeprosił. Różnica między kaziem a mną jest taka, że ja mieszkając w Szwecji place też podatki w Polsce. Druga różnica jest taka, że ja się zrzekam obywatelstwa polskiego. Trzecia, że ja dokonałem apostazji.
zw-kowalski
zw-kowalski 31.05.2021, 12:31
Do @Krzysztof. Jako Katolik piszesz, o bliźnim "internetowy tchórzu " . Czy Bóg tak Tobie nakazuje ? Wskaż mi to w piśmie zwanym świętym. Gdy kilku internautów typu " wykolejony kowal, Jolka" pisali, że jestem na szwedzkim socjalu itp itd to na adres redakcji wysłałem im kartkę z życzeniami z Egiptu i Tajlandii. Lub na spoko podaje takim typkom dane z ostatnich deklaracji. Krzysztof stosuj maksymę "zło dobrem zwyciężaj".
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 02.06.2021, 00:53
Tchórz jest tchórzem. Zło należy wskazywać. Jeżeli ktoś się chowa i anonimowo obraża innych - jakim imieniem go nazwać? Czyż nie jest tchórzem? Kto, jak kto, ale Ty nie będziesz mnie pouczał. Ileż to razy przyznawałeś się do kpienia z Polski i Polaków w Szwecji? Baw się tam, a nie tu.
Gucio
Gucio 02.06.2021, 08:35
Panie Krzysztofie. Gdybyś Pan znał pismo święte to nazwałbyś taką osobę "bratem który zbłądził" i oczekuje miłosierdzia bożego. Ale to pański katolicki światopogląd. To pański wybór. Pan zwany bogiem pewnie panu wybaczy to zwątpienie w innych braci.
ministrant
ministrant 31.05.2021, 12:48
Ja to pamiętam z lekcyji religii...że mam podobno nastawić drugi policzek jak ktoś mnie uderzy, czy cuś takiego?
dr Lewatywa
dr Lewatywa 31.05.2021, 07:57
O przepraszam, nasz Herr Christo jest lokalnym tzw.'influencer' a to praca 24/7!
Herr Kazimierz
Herr Kazimierz 30.05.2021, 17:55
Towarzyszki i towarzysze, obywatele radni .....
P
P 30.05.2021, 15:42
PZPR i wszystko jasne. Karpienko mniej niż zero wiarygodności
Edmund Kaleciński
Edmund Kaleciński 30.05.2021, 13:04
"- Chciałem przeprosić wyborców za to, że na naszych listach znalazł się pan Kazimierz Karpienko".

- stwierdził Michał Kołaciński, szef klubu Oleśnica Razem".
**
Panie Redaktorze "rpr".
Zakładam, że pański cytat jest dosłowny - wobec tego pytam, czy radny Kołaciński przeprosił, bo jest w cytacie: "Chciałem przeprosić...".
Ponadto, pan radny na listach miał wielu kontrowersyjnych kandydatów.
Po jakimś czasie zaczął używać publicznie myśl Kartezjusza: "Cogito ergo sum - Myślę więc jestem". Nie sądzę by mądrość tego filozofa była właściwie odczytana przez radnego.
Ja osobiście byłem atakowany przez Karpienkę, kiedy oddawano plac pod budowę kościoła przy Ludwikowskiej "za darmochę" Ozimkowi. Dzisiejszy Karpienko w 2006 roku w "Ekspresie Kazika" stawał w obronie Kościoła, a mój sprzeciw w tej sprawie opisał jako: "haniebne zachowanie" (nr 2/2006).
**
Obu panów namawiam do zmiany własnych imponderabiliów na - myślę, że myślę.
Choćby dlatego, że już w 2006 roku radny Karpienko, nawoływał do "kochania" tej instytucji, a jak wyszło, wszyscy wiemy.
marek
marek 07.06.2021, 10:47
Plac pod budowę dał Bronś. Ale nie słyszałem, aby pan krytykował Bronsia
jaro
jaro 31.05.2021, 07:31
ubecki donosiciel nie powinien zabierać głosu w dyskusji publicznej-a TW Anna vel Edmund Edmundowicz ciągle ma coś do powiedzenia-ohyda.
..
.. 31.05.2021, 09:11
administratorze, zlikwidowałeś myśl bo niewygodna - a może być np. kościelny pisowski donosiciel ?
ministrant
ministrant 31.05.2021, 09:20
Potwierdzam, oszołom gabryś z sekty radyja donosi na plebanię!
..
.. 31.05.2021, 08:48

Komentarz zablokowany

Komentarz został zablokowany przez administratora.

Jan
Jan 30.05.2021, 16:57
Panie Kaleciński, po co ta nadmuchana stylistyka, jak wiadomo, że będzie sie sprowadzała do ataku na KK. Czy pana ulubieńcy którzy juz wyprowadzili sztandar kiedykolwiek o cos pytali? Brali jak swoje. We Francji chca usuwać znak krzyża nawet ze ścian frontowych cmentarzy. To juz obłęd, ale zycie nie lubi pustki stad w niedalekim Berlinie najpopularniejsze imię ma brzmienie arabskie.
W tym pedzie w usuwaniu symboli mozna sie pomylic idac wzdluz parkanu-sztachety plotu moga kojarzyc sie z krzyzem.
Towarzysz rektor
Towarzysz rektor 02.06.2021, 08:04
W końcu Edmundowicz był najlepszym studentem w WUML ....
zw-kowalski
zw-kowalski 30.05.2021, 21:45
Jan . Demagogia i kłamco. Który to zakład energetyczny w Szwecji kupował w Polsce węgiel? Hydroelektrownia czy elektrownia jądrowa? A może fermy wiatrowe kupują węgiel aby produkować wiatr ?
Edmund Kaleciński
Edmund Kaleciński 30.05.2021, 17:59
@Jan - biorąc pod uwagę podpis "Jan", zakładam, że jesteś mężczyzną. No, to proszę Pana:
1/ w jakich słowach widzi Pan "nadmuchaną stylistykę",
2/ "atak na KK", to kościelna indoktrynacyjna fraza i gdzie widzisz Pan w moim tekście atakowanie KK,
3/ skąd masz Pan wiedzę, kto jest moim ulubieńcem - a jak chodzi o branie, to nikt Polsce nie zabrał więcej jak KK, przez jedenaście wieków,
4/ co do usuwania krzyży z cmentarnych frontonów - to bardzo dobrze, bo cmentarze komunalne, to nie kościelne. Tam spoczywają nie tylko katolicy. A Francja konstytucyjnie jest państwem świeckim. W Polsce jest z tym bałagan i bezprawie. U nas jest państwo prawnie świeckie, a panuje kościelny terror. Widziałem w polskich cuchnących ubikacjach nieraz krzyże. To szczególna symbioza katolickich wierzeń z fekaliami. Po prostu "raj" i głupota ludzka. Także z tymi "parkano-sztachetami" Pan przesadził ze skojarzeniami.
Na koniec, życzę Panu odwagi i swoje myśli proszę firmować imieniem i nazwiskiem.
Przyjemnego popołudnia życzę.
zw-kowalski
zw-kowalski 30.05.2021, 21:49
Panie Edmundzie. To do nich nie dociera. Jak chowałem syna i prosiłem o ściągnięcie krzyża ze ściany to w zakładzie pogrzebowym mi odpowiedziano, że nawet krzyż wisi jak są pogrzeby Świadków Jehowy. Mnie nie interesowali Świadkowie Jehowy tylko mój syn ateista. Bez chrztu, komunii, bierzmowania i sakramentu małżeństwa. Oni tworzą państwo typu islamskiego.
Spiritus Sanctus
Spiritus Sanctus 30.05.2021, 21:06
Panie Edmundzie wystarczy Pana odpowiedź na bardzo wysokim poziomie intelektualnym i ta pisowska hołota się gubi. Tych troje ФСБ, Ola, Edmund Edmundowicz co oni potrafią? Tłuki.
ФСБ
ФСБ 30.05.2021, 19:29
Эдмунд Эдмундович, мать Россия зовет ...
Ola
Ola 30.05.2021, 19:08
Jeszcze dodaj nazwisko oficera prowadzącego
Edmund Edmundowicz
Edmund Edmundowicz 30.05.2021, 19:26
Pułkownik Molibden - IV Departament MSW ...
zw-kowalski
zw-kowalski 30.05.2021, 14:08
Panie Edmundzie. W 2006 Kaziu był podatnikiem w Niemczech. To właśnie Kaziu. Czy takie same pochwały dla kk oraz negatywy LGBT pisał jako mieszkaniec i podatnik w Niemczech.
SB
SB 30.05.2021, 13:38
Masz problem - napisz donos ....
Tyle na temat
Tyle na temat 29.05.2021, 14:59
Wiecie , dlaczego nieomylny i jego dwór nie cierpią Bielańskiego. Bo Bielański ma odwagę wywalić kawę na ławę i demaskować to o czym wszyscy wiedzą, ale boją się powiedzieć.
..
.. 30.05.2021, 14:37
jak można demaskować to o czym wszyscy wiedzą durniu?
ala
ala 30.05.2021, 05:52
BIELAŃSKI na burmistrza !!!!!!!
Pupcis
Pupcis 30.05.2021, 17:55
Tylko rsdny grzegirz zyła
..
.. 30.05.2021, 14:39
oszołom na burmistrza ?
Z Lwowskej
Z Lwowskej 29.05.2021, 16:44
Dokładnie tak. Zaciekłe ataki na Bielańskiego to wynik frustracji Bronsia i jego podnóżków z PiS i pozostałych semaforów
Dudu
Dudu 30.05.2021, 17:55
Olesnica jest kobietom!
zw-kowalski
zw-kowalski 29.05.2021, 19:36
Dokładnie tak jest.
Jan
Jan 29.05.2021, 12:28
Wypowiedź radnego K. Karpienki podobna do niedawnej wypowiedzi M. Kasprzyszaka w obronie burmistrza. To nie jest meskie zachowanie to lizusostwo. Natomiast P. Bielański robi swoje i nie jest to totalna opozycja w stylu G. Schetyny, jest merytoryczna. A to pokazuje ile wysiłku,pracy wklada radny w to co robi. I chwała mu za to. Polityka jest dla twardzieli, a P. Bielański czuje sie w samorządowej polityce jak ryba w wodzie.
Ehhh
Ehhh 29.05.2021, 13:25
W punkt.
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 29.05.2021, 10:49
"Zabieram głos z głęboką troską o rozwój miasta" ... - to przeczytałem i sądziłem, że w kolejnych zdaniach przeczytam o braku działań Jana Bronsia na rzecz ratowania obiektów z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa, na rzecz kamienic przy ul. Sejmowej, na rzecz zadbania o estetykę otoczenia ratusza, "Pod blachą", na rzecz korekt zagospodarowania ul. Cieszyńskiego, by nie straszyło to kuriozum zwane "parkiem technologicznym", a bezsensowne głazy zostały usunięte, by utworzono z nich obelisk narodowy na Pl. Zwycięstwa. Sądziłem, że przeczytam o konieczności utworzenia galerii wystawienniczej lokalnego produktu i młodych twórców, że wykaże, iż trudna sytuacja miejskiej spółki Atol, to efekt złego zarządzania miastem przez Jana Bronsia i w konsekwencji brak obiektu hotelowego. Spodziewałem się przeczytać o konieczności zagospodarowania dawnego boiska przy ul. Poniatowskiego - zielenią, by mieszkańcy mieli miły widok z okien. A tu ... aż przykro się tego czyta.
Festyniarz Olek
Festyniarz Olek 29.05.2021, 16:15
Tak burmistrz kraje - jak mu staje .....
zw-kowalski
zw-kowalski 29.05.2021, 12:05
Zgadzam się z Tobą Krzysztof w całości.
dżizes
dżizes 29.05.2021, 12:19
A ja zawsze się z nim zgadzam, bo Herr Christo ma zawsze rację!
KK
KK 29.05.2021, 09:41
Iwona M. celnie opisana. Radny Bielański to radny z krwi i kości. Ma charyzmę i to co jest w polityce najważniejsze - wiarygodność. Coś czego nie mają tacy radni jak Karpienko czy Siedlecki. Poza tym jest człowiekiem z którym łatwo nawiązać kontakt można po prostu zadzwonić. Telefon jest dostępny na jego profilu radnego czy nawet ostatnio podał ten portal. Sprobójcie się skontaktować do radnych z klubu burmistrza. Gdzieś jakoś dziwnie niedostępni i pochowani. Ataki i hejt na radnego Bielańskiego nie są przypadkiem. Obecna władza i układ z nią związany są pełni obaw, że Pan Bielański może im zagrozić. Rozliczyć i finalnie rozbić 30 letni układ.
Krzysztof A. Kowalski
Krzysztof A. Kowalski 29.05.2021, 22:14
Charyzmę? W poprzedniej kadencji nie widział niczego złego w przewodniczeniu komisji rewizyjnej i w jednoczesnym angażu na stanowisku kierowniczym w miejskiej spółce. Kuriozalnie tłumaczył, że gdy omawiane będą kwestie tej spółki, on (przewodniczący!) nie będzie uczestniczył.
Iwona M.
Iwona M. 29.05.2021, 08:46
Dlaczego pan radny Karpienko zwraca się do do pana Pawła słowami "Wielce czcigodny panie Pawle Bielański" ?? Po pierwsze dlatego, że to pan Paweł rozumie, iż "szlachectwo radnego" zobowiązuje i potrafi stanąć na wysokości tego zobowiązania. Po drugie – że nie bał się nas, nie boi się oleśniczan , tylko nas lubi – i każdy, kto się z nim nawet przelotnie zetknął, szóstym zmysłem natychmiast to wyczuwał. I po trzecie – nie boi się nas, bo nie zamierza nas -wyborców zdradzić, nie zamierzał zdradzić losu Oleśnicy tylko chciał dla nas wolności, żebyśmy wraz z nim potrafili Oleśnicy służyć i potrafili jej bronić przed szastaniem pieniędzmi samorządowymi. . I dopiero na tym tle- tle Jego działania możemy odczuć głębię dzisiejszego kryzysu przywództwa w Oleśnicy. Dobrze to nie wygląda, ale w tej przygnębiającej sytuacji jest też i nadzieja, że przynajmniej mamy kogoś, kto dostarcza nam właściwej miary. Panie Pawle! "Szlachectwo Radnego' zobowiązuje i w panu nadzieja na lepszy los Oleśnicy!! My na to zasługujemy!!
Viola
Viola 29.05.2021, 12:51
Komentarz został zgłoszony!Chyba do Oscara!
zwkowalski
zwkowalski 29.05.2021, 12:07
Zgadza się. Sam dzwoniłem do niego gdy kandydował pierwszy raz do RM Oleśnicy. Też była wymiana maili.

Pozostałe